امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۱۵:۰۷  آخرین بروزرسانی : فروردین ۲۶ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۳ فروردین ۱۳۹۲ | کد خبر : 39065
    ارسال خبر چاپ خبر
  • با شروع  رقابتهای کاپ آسیا نابغه ایرانی با پیروزی آغاز کرد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛نوشاد عالمیان نابغه ایرانی باپیروزی برابر تانگ پن که از مزایای میزبانی بهره می برد شروعی موفق آمیز داشت. این دوبازیکن برای بار دوم بود که در یک رقابت رسمی رودر روی هم قرار می گرفتند .بار اول…

    Untitled

    با شروع  رقابتهای کاپ آسیا نابغه ایرانی با پیروزی آغاز کرد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛نوشاد عالمیان نابغه ایرانی باپیروزی برابر تانگ پن که از مزایای میزبانی بهره می برد شروعی موفق آمیز داشت.

    این دوبازیکن برای بار دوم بود که در یک رقابت رسمی رودر روی هم قرار می گرفتند .بار اول در مسابقات المپیک لندن بود که نوشاد عالمیان با مربی گری مهرداد بابادی وند توانست از سد این بازیکن عبور نماید.

    این بار نیز نوشاد به رهبری ابراهیم علیدحت برابر تانگ پن در کشور ش با او روبرو شد و با وجود مزایای میزبانی عالمیان توانست با نتیجه مقتدرانه ۴بر۱ از سد این بازیکن عبور نماید.

    ریز نتایج این دیدار به شرح زیر گزارش می شود:

    Noshad Alamiyan (IRI) bt Tang Peng (HKG) 11-5, 11-8, 12-10, 3-11, 11-4)

    Untitled

    نوشاد عالمیان در بازی دوم خود مقابل هیون دئوک سئوکاز کره جنوبی با رنکینگ جهانی ۵۳ قرار گرفت و موفق شد در یک رقابت چشمگیر با نتیجه ۴برصفر از سد این بازیکن عبور نماید. عالمیان با این پیروزی به دور بعدی صعود خواهد کرد. بازی بعدی عالمیان برابر شوشین چینی می باشد.

    حضور مهندس شهنازی در این مسابقات به نوشاد روحیه مضاعفی بخشیده است.

    نیما عالیان دیگر برادر عالمیانها که بعنوان دومین نماینده کشورمان در این مسابقات حضور دارد در بازی اول خود برابر توران ویتنامی قرار گرفت وبانتیجه ۴بر ۱ شکست را پذیرا شد واز انجا که این گروه شامل سه نفر می باشد صعود خود را با سحتی مواجه کرد.

    ریز نتایج این دیدار به شرح زیر می باشد:

    (۱۱-۷, ۱۱-۵, ۶-۱۱, ۱۲-۱۰, ۱۱-۷).

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "کاپ آسیا / هنک کنگ/شروع موفق آمیز عالمیان با دو پیروزی(۵)"
    تازه ترین اخبار