امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۴:۴۳  آخرین بروزرسانی : فروردین ۲۳ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۳ فروردین ۱۳۹۲ | کد خبر : 39080
    ارسال خبر چاپ خبر
  • یان مارشال برای بار دوم از نوشاد عالمیان بخاطر دومین پیروزی خود تعریف و نمجید نمود وبا درج یک عکس زیبای دیگر از عالمیان به گزارش خود پرداخت. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛یان مارشال در گزارش دوم خود در باره نوشاد عالمیان نوشت که عالمیان بازیکنان شرکت کننده را رنج میدهد! برگردان…

    یان مارشال برای بار دوم از نوشاد عالمیان بخاطر دومین پیروزی خود تعریف و نمجید نمود وبا درج یک عکس زیبای دیگر از عالمیان به گزارش خود پرداخت.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛یان مارشال در گزارش دوم خود در باره نوشاد عالمیان نوشت که عالمیان بازیکنان شرکت کننده را رنج میدهد!

    برگردان و حلاصه گزارش دوم یان مارشال در سایت فدراسیون جهانی در زیرآمده است:

    ایران همچنان با برجستگی به پیش می رود!

    نوشاد عالمیان با آمادگی کامل بازی دوم خود را با یک شوک جدید به حریف کره ای خود آغازکرد.


    این بار شوک نوشاد گریبان هیون دیوک کره ای را گرفت و عالمیان توانیت با نتیجه خیره کننده ۴برصفر از سد این حریف کره ای عبور نماید.

    مطمئنا نوشاد عالمیان در این رقابتها تا لحظه مخابره خبر مورد توجه تمام حاضران و شرکت کنندگان در این مسابقات قرار گرفته است.

    نوشاد عالمیان سرآمد شد!

    پیروزی نوشاد عالمیان برابر هیون دئوک کره ای یک شوک جدید و نقطه سرآمدی این بازیکن در این مسابقات تلقی می شود.

    اولین حمله مهم

    عالمیان گفت: امروز حملات من بسیار موثر و نتیجه بخش بود.من سعی کردم توپ را با قدرت و سرعت و پیچ فراوان بر روی میز حریف کره ای فرود آورم و حتی در بازگشت توپهای من که به سختی از سوی حریف کنترل می شد آماده بودم و خوب عمل کردم.

    شو شین شکست نخورده

    این پیروزی موفقیت آمیز برای نوشاد عالمیان به این معنی است که نوشاد به دور بعدی رقابتها صعود کرده والبته با شوشین باید به مبارزه برخیزد.

    شوشین تاکنون شکست نخورده باقی مانده است وبرنده شوشین و عالمیان بعنوان نفر اول گروه وبازنده بعنوان نفر دوم به دور بعدی  صعود خواهند کرد.


    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "دومین گزارش یان مارشال از نوشاد عالمیان"
    تازه ترین اخبار