امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۴۳:۰۶  آخرین بروزرسانی : فروردین ۲۴ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۲ | کد خبر : 39198
    ارسال خبر چاپ خبر
  • پریسا صمدی ملی پوش با سابقه اصفهانی و نمونه اخلاق کشور است که هم در زمینه ورزش،هم در میدان علم و عمل وهم در حوزه ارزشها بانوی نمونه جامعه تنیس روی میز ودرمجموع ورزش اصفهان و کشور محسوب می شود.     به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از پایگاه  خبری ورزش…

    پریسا صمدی ملی پوش با سابقه اصفهانی و نمونه اخلاق کشور است که هم در زمینه ورزش،هم در میدان علم و عمل وهم در حوزه ارزشها بانوی نمونه جامعه تنیس روی میز ودرمجموع ورزش اصفهان و کشور محسوب می شود.

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از پایگاه  خبری ورزش و جوانان اصفهان،پریسا صمدی ملی پوش با سابقه اصفهانی و نمونه اخلاق کشور است که هم در زمینه ورزش،هم در میدان علم و عمل وهم در حوزه ارزشها بانوی نمونه جامعه تنیس روی میز ودرمجموع ورزش اصفهان و کشور محسوب می شود.

    خبرنگار ما با این بانوی موفق در ورزش و علم مصاحبه ای انجام داده که توجه شما را به این گفتگو جلب می کنیم:

    ۱)بیشتر از خودت بگو؟

    پریسا صمدی متولد۱۳۶۸ از شهرستان کاشان که دانشجوی رشته پزشکی و عضو تیم ملی جمهوری اسلامی ایران هستم و در سال ۸۷ از طرف سازمان ملی جوانان به عنوان جوان برگزیده ونخبه در جشنواره حضرت علی اکبر شناخته شدم.

    ۲)چرا این رشته را انتخاب کردی؟

    از ۱۰ سالگی زیر نظر پدرم که خود از بازیکنان این رشته هستند پینگ پنگ را در طبقه پایین منزلمان آغاز کردم و در سن ۱۵ ساگی مقام سوم جوانان کشور سپس سوم بزرگسالان ایران را کسب کردم واز همانجا موفقیتهای این جانب در رده ملی آغاز شد وتا به الان نیز در منزل به همراه پدرم مشغول به تمرین هستم.

    ۳)از سابقه و مقامهای کسب شده خودتان برای ما بگویید؟

    من ازسال۸۳ به عضویت تیم ملی جوانان و بزرگسالان ایران درآمدم وتوانستم در سال۸۴ در چهارمین دوره مسابقات کشورهای مسلمان جهان مقام دوم تیمی وسوم دوبل را کسب کنم،دو دوره مقام اول تیمی وانفرادی مسابقات آسیای میانه،سوم تیمی و انفرادی تورنمنت کشورهای مسلمان،حضور در مسابقات آسیایی هندوستان و کره جنوبی،شرکت در مسابقات جهانی چین،مسکو،هلند و در آخر حضور در مسابقات کاپ آسیا درچین،کسب چندین عنوان قهرمانی در رده های جوانان و بزرگسالان کشور و…

    ۴)چه اهداف وآرزوهایی را در تنیس روی میز دنبال می کنید؟

    در حال حاضر آرزو دارم برای اولین بار سهمیه المپیک راکسب کنم و تمام تلاشم را برای رسیدن به این مهم به کار خواهم گرفت.

    ۵)وضعیت تنیس روی میز بانوان ایران را چگونه می بینید ؟

    وضعیت پینگ پنگ بانوان نسبت به گذشته کمی بهتر شده است ولی تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم واگر به بانوان به اندازه آقایان نیز توجه و رسیدگی شود به طور قطع و یقین نتایج قابل توجهی به دست خواهد آمد،همچنین وجود یک لیگ پویا و جذب بازیکنان خارجی و یک مربی حرفه ای از یکی ازکشورهای اروپایی که سبک بازیشان به ایران نزدیک باشد به همراه اردوهای مناسب در فصول مشخصی از سال می تواند در پیشرفت این رشته موثر باشد.

    ۶)چه توصیه ای به دختران پینگ پنگی کشور برای رسیدن به رده قهرمانی دارید؟

    بنده اعتقاد دارم هر فردی با داشتن پشتکار،انگیزه،ممارست و تمرین می تواند به قله های افتخار دست پیدا کند این در حالیست که حمایت ودلگرمیهای خانواده برای رسیدن فرزندان به اهدافشان الزامی است.

    ۷)آینده تنیس روی میز کشور را در بخش بانوان چگونه ارزیابی می کنید؟

    امیدوارم در آینده با تلاش بازیکنان برنامه ریزی دقیق فدراسیون و حمایتهای وزارت ورزش و جوانان شاهد پیشرفت هر چه بیشتر این رشته به خصوص در زمینه بانوان باشیم.

    ۸)اردوی تیم ملی تنیس روی میز را در اصفهان چگونه دیدید؟

    بنده به دلیل حضور در دانشگاه دو روز پایانی در اردو حاضر شدم که همه بچه های تیم ملی راضی بودند و از اینکه محمدرضا محمدجواهری مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و محمدرضا ساکت مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولادماهان بر سر تمرینات حاضر شدند تشکر و قدردانی می کنم.

    ۹)تغییرات در مدیریت هیات تنیس روی میز را چگونه ارزیابی می کنید؟

    با آمدن مهدی تکابی هیات استان فعالیتش فوق العاده زیاد شده و تکابی،پروانه چوپان نژاد نایب رئیس و دیگر اعضای این هیات با جان ودل برای توسعه تنیس روی میز در استان و حتی کشور فعالیت می کنند و برای همه پینگ پنگ بازان به یک اندازه ارزش قائل هستند.

    ۱۰)از تیم باشگاهی خود بگو؟

    تیم فولادماهان در دور رفت با اقتدار بر سکوی نخست تکیه زده و امیدواریم به مقام قهرمانی این رقابتها برسیم که با بودن ندا شهسواری،زهرا علوی،محبوبه عمرانی و منصوره رضایی رسیدن به این مهم دور از دسترس نخواهد بود.

    ۱۱)در پایان اگر صحبتی دارید بفرمائید؟

    زمانیکه در تیم ذوب آهن بودم قراردادم ده میلیون تومان بود که تنها از این مبلغ ۳۵ درصد را به من داده اند امیدوارم این را به گوش مسئولین باشگاه ذوب آهن برسانید چراکه ما برای تعویض رویه راکت حداقل باید ۵۰۰ هزار تومان هزینه کنیم و امیدوارم خسرو ابراهیمی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن به زودی طلب مرا بدهد./پژمان سلطانی/

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پریسا صمدی:امیدوارم ذوب آهن طلبم را پرداخت کند"
    تازه ترین اخبار