امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۸:۳۶  آخرین بروزرسانی : فروردین ۲۴ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۲ | کد خبر : 39214
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در این نشست اعضاء هیئت تاریخ برگزاری مراسم اختتامیه لیگ استان البرز و تجلیل از قهرمانان و مدال آوران سال ۹۱ و چگونگی برگزاری این مراسم را تعیین نمودند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در این جلسه اعضا به ارائه نظرات و پیشنهادات درباره تعیین تقویم مسابقات استان، ایجاد رنکینگ برای بازیکنان استان در…

    در این نشست اعضاء هیئت تاریخ برگزاری مراسم اختتامیه لیگ استان البرز و تجلیل از قهرمانان و مدال آوران سال ۹۱ و چگونگی برگزاری این مراسم را تعیین نمودند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در این جلسه اعضا به ارائه نظرات و پیشنهادات درباره تعیین تقویم مسابقات استان، ایجاد رنکینگ برای بازیکنان استان در رده های سنی مختلف، استعدادیابی تا پایان سال تحصیلی به کمک مسئول کمیته آموزش و بحث و گفتگو در این زمینه پرداختند.

    در این نشست حجازیان رئیس هیات تنیس روی میز، کمیته ها را موظف کرد اعضاء خود را تعیین و به هیئت معرفی کنند و برنامه ریزی های مرتبط به مسئولیت های خود را انجام دهند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "برگزاری جلسه هیئت تنیس روی میز البرز"
    1. باسلام بدون شک هیئت تنیس روی میز استان البرز یکی از موفقترین هیئتهای پینگ پنگ ایران درسال ۹۱میباشد هم در رده بانوان وهم آقایان بازیکنان بزرگی به تیم ملی معرفی کردند که نشان از مدیریت خوب آقای حجازیان واعضای زحمت کش هیئت بخصوص نایب ریئس هیئت خانم شفیعی میباشد که واقعا فدراسیون ایران وسایتهای مجازی بایدازفعالیتهای این عزیزان تقدیر و تشکر کنند و امکانات لازم را دراختیار این عزیزان قرار دهند.باتشکر 

    2. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      با سلام
      احتراما؛کسی به نام رضا اکبری در تنیس روی میز البرز و کشور وجود ندارد!بهتر نیست با نام واقعی وحقیقی مطالب و دیدگاههای خود را ارسال فرمایید؟
      در هر صورت همه اطلاع دارند که آقای حجازیان بعنوان سرپریت هیئت استا البرز فعالیت مینمایند وبزودی قرار است مجمع انتخاباتی البرز برگزار گردد.
      ما به آقای شمس ارادت داریم واین ناراحتی ندارد. ایشان یکی از مربیان زحمت کش استان البرز هستند.
      باتشکر

    3. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      با سلام
      احتراما،ما نه بی طرف هستیم و نه بیخبر!
      اما هر پیگیری نیاز به اطلاعات و مدارک موثق دارد ..چنانچه مدارک شما موثق باشد عینا هم از طرف مراجع مطمئن پیگیری و هم در سایت منتشر خواهد شد.
      اما شما اول باید خودتان را معرفی بفرمایید چون مبارزه با ترس نتیجه ای نخواهد داشت .
      باتشکر

    4. باسلام به خدمت آقای علوی بنده به عنوان یک فرد پینگ پنگی و کسی که به این ورزش علاقه دارد از کسانیکه ازاین رشته حمایت میکنند تا پای جان حمایت میکنم وترسی از کسی ندارم سمت آقای حجازیان فراتر از سمت ریئس هیئت است ایشان نویسنده کتاب درمورد تنیس روی میز هستند وبرای آقای اکبری که با نام وایمیل کمنام مطلب میگذارند و آقای شمس و دوستانشان را مورد خطاب قرار میدهند میرساند که من هرگز با گفتار کسی مطلب در سایت قرار نمیدهم.باتشکر

    5. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      جناب اکبری یا…..
      با سلام
      احتراما؛چنانچه مطلبی دارید به ایمیل بنده ارسال فرماید.
      ولطفا از توهین و جبهه گیری عجولانه پرهیز فرمایید.
      باتشکر

    6. منوچهر صفایی گفت:

      ای بابا بازم حاشیه نسازید آقای اکبری نام…برای استان خوبه خودمون البرز.
      همه شاهد پیشرفت های روز افزون پینگ پنگ البرز و مدال های پر تعداد این استان هستند.پس این موفقیت ها نشان از مدیریت خوب وبا خرد آقای استاد حجازیان و مربیان زحمتکش این استان داره.امیدوارم با زحمات تمام مربیان استان البرز از جمله(به ترتیب سن)آقایان:طاهری.عرب.شمس.غفاری.حجازیان.صفایی.بخشی.این استان در سال۹۲ سالی پر از موفقیت و مدال داشته باشد انشااله.با تشکر.

    7. باسلام به خدمت دوست بزرگوارآقای صفایی که اگه دنبال تحطیلات نبودند الان یکی از بازیکنان مطرح ایران بودند آقای صفایی کارشناس ارشد تربیت بدنی ومدیریت ورزشی هستند برای این دوست خوبم آرزوی موفقیت در زندگی دارم.

    8. منوچهر صفایی گفت:

      سلام آقا مهدی من خیلی خیلی مخلصتم…بابا اینجوری تعریف نکن.من خاک زیر پای شما هستم.بخدا آرزوم اینه پینگ پنگ استان قوی بشه و شاگردای آقا و خانمم به تیم ملی برسند ان شا اله.بازم تشکر از شما آقای غفاری عزیز

    9. کمالی گفت:

      با سلام به همکار عزیز آقای صفایی
      آقای صفایی علاوه بر تشکر از مربیان آقا باید قدردان زحمات مربیان خانم به ویژه خانم شفیعی عزیز نایب رئیس هیئت و مربی ارزنده استانمون هم تشکر کنیم.

    10. منوچهر صفایی گفت:

      با سلام به خانم کمالی.
      من شمارو جسارتن نمیشناسم!؟
      ولی من همیشه قدردان زحمات و فعالیت های خانم شفیعی هستم.
      ایشون خیلی به گردن پینگ پنگ استان حق دارند.

    11. کمالی گفت:

      جناب آقای صفایی جسارتن منو می شناسی .بنده کمال زارع هستم و همیشه در کنار خانم شفیعی و بازیکنان عزیزمان هستم.

    12. منوچهر صفایی گفت:

      وای ی ی…شرمنده
      چون نوشتین کمالی نشناختم.ببخشید خانم کمال زارع.
      ارادت داریم خدمت شما


    تازه ترین اخبار