امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۶:۱۷:۴۱  آخرین بروزرسانی : فروردین ۲۷ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ | کد خبر : 39289
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرمربی تیم ملی تنیس روی میز عملکرد نوشاد عالمیان را در کاپ آسیا فوق‌العاده‌ توصیف کرد.       به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ابراهیم علیدخت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره عملکرد عالمیان در کاپ آسیا، اظهار کرد: این رقابت‌ها، بسیار خوب بود و نوشاد عالمیان فوق‌العاده‌ بازی کرد. به…

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز عملکرد نوشاد عالمیان را در کاپ آسیا فوق‌العاده‌ توصیف کرد.

     

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ابراهیم علیدخت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره عملکرد عالمیان در کاپ آسیا، اظهار کرد: این رقابت‌ها، بسیار خوب بود و نوشاد عالمیان فوق‌العاده‌ بازی کرد. به طوری که توانست «چن آن» را شکست داد و برابر «شو شینی» که رنکینگ دوم جهان را دارد ۱-۴ شکست خورد و حتی در برخی از ست‌ها با اختلاف چند امتیاز جلو بود.

     

     

     

    وی ادامه داد: مهم این است که اگر بازیکنی شکست می خورد با امتیازات خوب و بازی قدرتمند باخت را تجربه کند و عالمیان در این رقابت‌ها با قدرت بازی کرد. این حرف‌ها را به این دلیل که حالا سرمربی تیم ملی هستم نمی‌گویم، بلکه همه او را در این رقابت‌ها تشویق می‌کردند.

     

     

     

    وی با اشاره به آخرین بازی عالمیان برای کسب مقام سومی مقابل پینگ‌پنگ باز قدرتمند چین تایپه گفت: بحث این نیست که عالمیان مقابل این پینگ‌پنگ باز ضعیف بازی کرده است، بلکه این حریف چین تایپه بازی را مقابل عالمیان بسته بود، چون ۱۵ سال است که در جهان مطرح است اما با این حال رالی‌های خوبی بین دو بازیکن انجام شد که همه تماشاگران از این بازی لذت بردند.

     

     

     

    وی درباره عملکرد نیما عالمیان هم اظهار کرد: نیما عالمیان پیش از این مسابقات مچ پایش پیچ خورده بود به همین دلیل نتوانست آن طور که باید بازی کند.

     

     

     

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با اشاره به این که برنامه تمرینی به ملی‌پوشان داده شده است، به ایسنا گفت: در هفته‌ آینده اردوی تیم ملی آغاز می‌شود و پس از آن ملی‌پوشان برای برگزاری اردوی تدارکاتی به مجارستان اعزام خواهند شد. تیم ملی از مجارستان به صورت مستقیم به مسابقات جهانی فرانسه اعزام می‌شود.

     

     

     

    وی در ادامه خاطرنشان کرد: پیش از این از قول من عنوان شده بود که برای قهرمانی به کاپ آسیا می رویم، در حالی که چنین چیزی صحت ندارد و من هیچ گاه چنین حرفی را نزده‌ام من گفته بودم که برای موفقیت مقابل بازیکنانی که رنکینگ بالاتری نسبت به بازیکنان ایران دارند به هنگ کنگ می رویم که خوشبختانه به این هدف رسیدیم. حالا باید ارزیابی شود که کسب مقام چهارمی در این دوره با دوره قبل چقدر متفاوت بوده و سطح کیفی این دوره از رقابت نسبت به گذشته آیا تفاوتی داشته است یا خیر.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "علیدخت: نوشاد عالمیان در کاپ آسیا فوق‌العاده‌ بود"
    1. باسلام به خدمت مربی محتردم و باسابقه تیم ملی آقای علیدخت.چهارمی نوشاد در دوره قبل به نظر بنده از این دوره خیلی بالاتر بود چون نوشاد اسطوره پینگ پنگ دنیا را شکست داده بود که این پیروزی خود پینگ پنگ چین را شوکه کرد نوشاد بازهم چهارم شد ولی اگر سوم میشد میگفتیم که پیشرفت کرده در هر حال دست مربی و نوشاد درد نکند.باتشکر


    تازه ترین اخبار