امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۵:۵۸:۳۳  آخرین بروزرسانی : فروردین ۲۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۲ | کد خبر : 39345
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   کارشناس پینگ‌پنگ کشورمان گفت: عملکرد نوشاد عالمیان در برابر حریفان بلوک شرق بسیار عالی است اما مشکل او در برابر حریفان اروپایی هنوز حل نشده است.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،امیر عمیدی که با خبرنگار ورزشی تسنیم گفت وگو می کرد به بررسی عملکرد دو نماینده کشورمان (نوشاد و نیما عالمیان)…

     

    کارشناس پینگ‌پنگ کشورمان گفت: عملکرد نوشاد عالمیان در برابر حریفان بلوک شرق بسیار عالی است اما مشکل او در برابر حریفان اروپایی هنوز حل نشده است.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،امیر عمیدی که با خبرنگار ورزشی تسنیم گفت وگو می کرد به بررسی عملکرد دو نماینده کشورمان (نوشاد و نیما عالمیان) در مسابقات پینگ‌پنگ کاپ آسیا در کشور چین پرداخت.

     

    وی اظهار داشت: در این مسابقات نوشاد عالمیان توانست نتیجه خوبی را مقابل بهترین های جهان و قاره کسب کند. به طور کلی تجربه نشان داده که این ملی پوش کشورمان مقابل پینگ پنگ بازان کشورهای بلوک شرق بازی خوبی را ارائه می دهد.

     

    عمیدی تصریح کرد: نوشاد مقابل پینگ پنگ بازان اروپایی که کنترل آنها روی رفت و برگشت زیاد است هنوز تاکتیک مورد نظر را به دست نیاورده است. وقتی که وی در برابر ملی پوشان آسیایی خوب بازی می کند به خاطر تجارب و اردوهای مستمر است.

     

    سرپرست سابق امور دبیری فدراسیون بدمینتون در ادامه اظهار داشت: به رغم حضور در کمپ اشلایگر(اتریش) نوشاد عالمیان نتوانسته آن آشنایی، شناخت و شگرد مرکزی برای برخورد با بازیکنان اروپایی را پیدا کند.

     

    عمیدی در خصوص وضعیت نیما عالمیان نیز گفت: نیما به طور کلی با وجود آن که بازیکن بسیار خوب و برجسته ای است رندی لازم را برای مقابله با آسیایی ها هنوز به دست نیاورده است. البته باید بگویم که سطح کیفی مسابقات کاپ آسیا بسیار بالاست و شکست حریفان کار سختی است.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "عمیدی:کسب عنوان در کاپ آسیا کار سختی است/ مشکل نوشاد هنوز مقابل اروپایی‌ها حل نشده"
    تازه ترین اخبار