امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۶:۲۱:۳۸  آخرین بروزرسانی : فروردین ۲۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۲ | کد خبر : 39391
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تیم تنیس روی میز کارکنان و اعضای هیات علمی واحد گچساران در منطقه شانزده دانشگاه آزاد اسلامی با شکست تمام تیم های شرکت کننده بر سکوی نخست ایستاد.   به گزراش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، این دوره از مسابقات با حضور تیم های واحدهای دانشگاهی بوشهر، برازجان، گناوه و علوم و تحقیقات در واحد…

    13920128153312131122693

    تیم تنیس روی میز کارکنان و اعضای هیات علمی واحد گچساران در منطقه شانزده دانشگاه آزاد اسلامی با شکست تمام تیم های شرکت کننده بر سکوی نخست ایستاد.

     

    به گزراش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، این دوره از مسابقات با حضور تیم های واحدهای دانشگاهی بوشهر، برازجان، گناوه و علوم و تحقیقات در واحد بوشهر وبا میزبانی واحد گناوه برگزار شد.

     

    مسئول تربیت بدنی واحد گچساران با بیان این مطلب گفت: این بازی ها به شکل دوره ای برنامه ریزی شده بود وبا انجام ده بازی تیمی و بیست بازی انفرادی، آقایان حامد لرکی ویوسف زکی نژاد (عضو هیات علمی)مقام های اول و دوم انفرادی را بدست آوردند.

     

    مهدی عباسی تصریح کرد: اردلان پور طهماسب، احمد باقر نزاد، حامد لرکی ویوسف زکی نژاد به عنوان بازیکن و کریم گشتاسبی به عنوان مربی این تیم را همراهی کردند.

     

    وی افزود: حمایت هیات رییسه، تمرینات مداوم، استفاده از تجربیات مربیان کار آزموده،اعزام به مسابقات داخلی، منطقه ای و استانی از جمله عواملی است که باعث کسب این افتخار شده است.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "گچساران قهرمان منطقه شانزده دانشگاه آزاد اسلامی شد"
    1. محمد پیشیار گفت:

      باسمه تعالی
      با سلام و احترام
      ضمن تبریک: هنوز هم دود از کنده بلند میشه!

    2. حامد پورطهماسب گفت:

      منم به نوبه خودم این قهرمانی رو به همه عزیزان مخصوصا داداش خودم (اردلان پورطهماسب)تبریک میگم و امیدوارم تداوم داشته باشه این قهرمانی ها :))


    تازه ترین اخبار