امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۳۰:۳۴  آخرین بروزرسانی : فروردین ۲۹ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۲ | کد خبر : 39421
    ارسال خبر چاپ خبر
  • برای اولین بار حضور نمایندگان استان در کلاس داوری ملی پینگ پنگ به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از هیئت پینگ پنگ استان کلاس داوری ملی پینگ پنگ از ۲۹ تا ۳۱ فروردین ماه در آکادمی پینگ پنگ تهران برگزار می شود . زهرا چهکندی نژاد ، زهرا رادنیا ، تکتم پدید…

    برای اولین بار حضور نمایندگان استان در کلاس داوری ملی پینگ پنگ

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از هیئت پینگ پنگ استان کلاس داوری ملی پینگ پنگ از ۲۹ تا ۳۱ فروردین ماه در آکادمی پینگ پنگ تهران برگزار می شود .

    زهرا چهکندی نژاد ، زهرا رادنیا ، تکتم پدید و پریوش شیرزایی از خراسان جنوبی در این کلاس حضور دارند.

    92.129

    از سری برنامه های اعلام شده هفته سلامت امروز مسابقات پینگ پنگ ادارات و نهادهای شهرستان درمیان با شرکت ۲۰ نفر از کارکنان مستقر در شهرستان در سالن ورزشی اسدیه برگزار شد .

    رییس هیات پینگ پنگ شهرستان درمیان ضمن اعلام این مطلب اضافه کرد این مسابقات به صورت دو حذفی و انفرادی برگزار شد رضا کاظمی گفت در پایان این مسابقات و در رقابتی نزدیک نهایتا حمید کریمی(هنگ مرزی گزیک) مقام اول ،جواد بهشتی پور (آ.پ درمیان) مقام دوم و علی غفوری (هنگ مرزی گزیک) به مقام سومی این مسابقات دست یافتند.

    لازم به ذکر است در این دوره از مسابقات بازیکنانی از هنگ مرزی گزیک،آموزش وپرورش شهرستان،شبکه بهداشت و درمان ،کارخانه قند و مجمع امور صنفی حضور داشتند

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "دو خبر از خراسان جنوبی"
    تازه ترین اخبار