امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۴۱:۱۷  آخرین بروزرسانی : فروردین ۳۰ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۳۰ فروردین ۱۳۹۲ | کد خبر : 39476
    ارسال خبر چاپ خبر
  • (وانگ نان) در تنیس روی میز چین و جهان زنی شناخته شده ومعروف می باشد. به گزارش اختصاصی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،او یکی از معدود زنان قهرمان جهان است که با تلاش های فراوان خود به دستاوردهای بزرگی دست یافته است. وانگ نان اعتراف کرده که در سال ۲۰۰۲ وقتی بازیهای قهرمانی آسیایی بوسان…

    1

    (وانگ نان) در تنیس روی میز چین و جهان زنی شناخته شده ومعروف می باشد.

    به گزارش اختصاصی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،او یکی از معدود زنان قهرمان جهان است که با تلاش های فراوان خود به دستاوردهای بزرگی دست یافته است.

    وانگ نان اعتراف کرده که در سال ۲۰۰۲ وقتی بازیهای قهرمانی آسیایی بوسان را از دست داد بشدت افسرده شده و حتی به خودکشی فکر کرده است.

    4

    تنیس روی میز جهان هرگز نام وانگ نان را در کسب قهرمانی گراند اسلم فراموش نخواهد کرد.اما بعد از این قهرمانی وقتی در مسابقات بعدی نتوانسته است موفقیت قبلی خود را بدست آورد بشدت دچار افسردگی شده و شدت این افسردگی به حدی بوده که او را تا مرز خودکشی پیش برده است.

    2

    وانگ نان در باره چگونگی علاقمندی به تنیس روی میز گفته است که در ۷ سالگی تنیس روی میز را آغاز کردم ودر سال ۱۹۹۳ به تیم ملی چین راه یافتم.موفق شدم در سال ۱۹۹۶ تا رده پنجم جهان خودم را تثبیت کنم.من از سال ۱۹۹۹ تا سال ۲۰۰۱ معروفترین زن تنیس روی میز جهان بودم وموفق شدم در مسابقات جهانی به مقام قهرمانی برسم.

    وقتی در سال ۲۰۰۲ در مسابقات آسیایی بوسان شکست خوردم با بدترین حادثه در زندگی خود روبرو شدم وبا ناامیدی وافسردگی شدید در زمانی که هنوز در بوسان و در هتل محل مسابقات بودم تصمیم گرفتم از طبقه سوم هتل خودم را به پایین پرتاب کنم.

    3

    من وقتی در مسابقات المپیک ۲۰۰۴ آتن به لی جایوی بازیکن سنگاپوری در دور اول شکست خوردم وازرسیدن به فینال باز ماندم بصورت کلی خودم را از بین رفته احساس کردم وچون انتظار باخت از این بازیکن سنگاپوری را نداشتم دوباره در حالت شدید افسردگی و نابودی قرار گرفتم.

    وانگ نان پس از مسابقات المپیک ۲۰۰۸ پکن خودش را بازنشست کرد و در حال حاضر بعنوان یک مادر از زندگی با تنها فرزندش راضی به نظر می رسد.

     

     

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "(وانگ نان) قهرمان تنیس روی میزجهان تصمیم به خودکشی داشته است !"
    تازه ترین اخبار