امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۲۰:۰۵  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۲۱ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 39637
    ارسال خبر چاپ خبر
  • اسامی  اعضای کمیته ها از سوی فدراسیون تنیس روی میز ایران به فدراسیون جهانی اعلام گردید. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،اسامی افراد برای تصدی کمیته های فدراسیون جهانی اعلام شد.این اسامی از سوی محمد زارع پور رئیس فدراسیون تنیس روی میز فعلی کشور به فدراسیون جهانی ابلاغ شده است. فعلا بنا به…

    logo_ittf_web_c

    اسامی  اعضای کمیته ها از سوی فدراسیون تنیس روی میز ایران به فدراسیون جهانی اعلام گردید.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،اسامی افراد برای تصدی کمیته های فدراسیون جهانی اعلام شد.این اسامی از سوی محمد زارع پور رئیس فدراسیون تنیس روی میز فعلی کشور به فدراسیون جهانی ابلاغ شده است.

    فعلا بنا به انجام تغییرات جاری در فدراسیون تنیس روی میز کشور قصد نداریم در باره این انتخابات بحثی داشته باشیم اما تنها چیزی که میتوان در این باره گفت این است که محمد زارع پور تا آخرین لحظات ماندگاری خود در این رشته در صدد لطمه زدن با اساس این رشته بوده و با این اقدامات سریالی توهینی آشکار به خانواده  علمی و کاردان تخصصی تنیس روی میز کشور نموده است.

    باید سوال کرد که اهالی این خانواده که تمام عمر مفید و جوانی خود را در این رشته صرف کرده اند لیاقت معرفی به فدراسیون جهانی را نداشته اند؟

    چرا و به چه علت باید اسامی افراد غیر پینگ پنگی برای این رشته به فدراسیون اعلام گردد؟

    در این برهه از زمان دیگر باید از محمد زارع پور گذشت کرده و برای جناب وزیر و معاونت قهرمانی  جناب دکتر سجادی متاسف بود.

    مطمئنا تبعات این گونه تصمیمات تا مدتها بعد از رفتن  زارع پور به ضرر و زیان این رشته تمام خواهد شد.

    فدراسیون تنیس روی میز به رئیسی احتیاج دارد که شر برخی افراد منفعت طلب را از سر این رشته کم نماید.

    اسامی لیست کاندیداها در زیر آمده است:

    در این لیست رئیس فدراسیون کشور بزرگ جهموری اسلامی نام خود را برای دو کمیته در نظر گرفته که هیچکدام در شان و همخوان با ریاست فدراسیون کشوری بزرگی همانند ایران نبوده و نیست. ایشان نام خود را برای کمیته تجهیزات و همچنین برای کمیته جانبازان در نظر گرفته است.

    آقای افشین بدیعی را برای کمیته رسانه و آقای هوشنگ بزرگ زاده که سالهاست در امریکا ساکن می باشند را برای کمیته پیشکسوتان و خانم لاله سامع را بعنوان کاندید کمیته پزشکی معرفی نموده است.

    بقیه تنیس روی میز کشور هم که ول معطل هستند…….

    بزودی در این باره سخن خواهم گفت لطفا منتظر باشید…

    CommitteeNominations2013-1 CommitteeNominations2013-2 CommitteeNominations2013-3 CommitteeNominations2013-4 CommitteeNominations2013-5 CommitteeNominations2013-6 CommitteeNominations2013-7 CommitteeNominations2013-8 CommitteeNominations2013-9

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "معرفی لیست نمایندگان ایران برای کمیته های فدراسیون جهانی!!!"
    تازه ترین اخبار