امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۶:۱۸:۳۵  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۳ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 39661
    ارسال خبر چاپ خبر
  • قرار است کمیته فنی فدراسیون فعلی تنیس روی امروز با دبیرجدید خود یعنی ابراهیم علیدخت برگزار گردد.   در هر صورت اعضای این کمیته بطور مشخص معلوم بوده هرچند صاحب نظران و خانواده تنیس روی میز کشور برخی از این افراد را از اساس قبول ندارند.بالاخره هرکس باید در جایگاه خود قرار گرفته ونسبت به…

    Untitled

    قرار است کمیته فنی فدراسیون فعلی تنیس روی امروز با دبیرجدید خود یعنی ابراهیم علیدخت برگزار گردد.

     

    در هر صورت اعضای این کمیته بطور مشخص معلوم بوده هرچند صاحب نظران و خانواده تنیس روی میز کشور برخی از این افراد را از اساس قبول ندارند.بالاخره هرکس باید در جایگاه خود قرار گرفته ونسبت به تخصص خود مسئولیت بپذیرد که باتوجه به این اصل معلوم می شود که تقریبا بسیاری از این افراد سرجای خود قرار ندارد.

    بطور مثال مگر می شود در فدراسیون تنیس روی میز که یک ورزش بشدت حرفه ای وعلمی محسوب می شود افرادی بکار گیری شوند که نه اهل این رشته بوده و نه کمترین آشنایی با تنیس روی میز داشته اند؟

    رئیس محترم کمیته آموزش فدراسیون (با رعایت احترام به شخصیت حقیقی ایشان) از این رشته تخصصی چه سررشته ای داشته و دارد؟

    برخی دیگر از این کمیته ها وقتی به سوابقشان نیم نگاهی می شود مشخص می شود که حتی در کارنامه آنان یک بازیکن مبتدی رشد و پرورش نیافته است و این یعنی هیاهو برای هیچ!

    درهر صورت امروز کمیته فنی فدراسیون با مدیریت دبیر جدید (ابراهیم علیدخت) تشکیل جلسه خواهد داد. یکی از اصلی ترین مفاد این جلسه بحث پیرامون لیگ برتر در تنیس روی میز کشور خواهد بود !

    در این ارتباط نکات مهمی به چشم میخورد که ظاهرا از چشم برخی آقایان که در ذهن ناخودآگاه ه خود گمان برده اند افکار عمومی در خواب هستند پنهان مانده است.

    برگزاری هر جلسه ای برای لیگ بدون در نظر گرفتن سهم وقانون مساوی برای بانوان دقیقا همانند آقایان این جلسه را با عدم مشروعیت مواجه خواهد نمود .

    بانوان جزو جدایی ناپذیر جامعه تنیس روی میز کشور بوده و در این سالها به اندازه کافی مظلوم واقع شده وبعنوان شهروند درجه دوم به حال خود رها شده اند.

    همین چند روز پیش بود که ناکارآمدی فدراسیون فعلی در ارتباط باعدم اعزام ندا شهسواری بانوی المپیکی کشورمان به یک جنجال در سطح رسانه های معاند با نظام مقدس جمهوری اسلامی گردید.

    چنانچه این کمیته با ترکیب فعلی؛ باشگاهها را ملزم به تیم داری در بخش آقایان و بانوان بصورت همزمان نکند  مشخصا به منفعت طلبی و سود جویی متهم خواهد شد که بزودی در این باره مطالب شنیدی دیگری خصوصا در باره وضعیت اسفناک برخی مناطق که تیم داری میکنند اطلاع رسانی خواهیم نمود.

    حالا هم به برگزار کنندگان این جلسه هشدار داده می شودکه چنانچه در این جلسه نقش بانوان را کمرنگ و برای سیاهی لشکر در نظر بگیرند تبدیل به یک جنجال دیگر خواهد شد با این تفاوت که باید در نظر گرفت که بحث تغیرات در راس فدراسیون حتمی و همچنین نزدیکی به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نور علی نور به نظر می رسد.

    هدف گذاری و بحث و تصمیم گیری تنها برای لیگ آقایان شبهات گسترده ای را نزد رسانه های پیگیر و مستقل و افکار عمومی بوجود خواهد آورد که فرار از آن کار دشواری خواهد بود.

    یکی از این شبهات این است که بحث جلسه امروز صرفا برای سود و منفعت یک عده در نظر گرفته شده که از قضا خود در این جلسه ذینفع هستند.

    بطور مثال :سه نفر از اعضای این کمیته بعنوان افراد ذینفع در برخی باشگاهها بعنوان سرمربی فعال هستند واین مورد یعنی تصمیم گیری و تقسیم بندی برای چند نفر نه مجموعه تنیس روی میز کشور!

    نکته مهمتر اینکه نائب رئیس غیر پینگ پنگی بانوان برای چندمین بار (محله برو بیا) از فدراسیون رفته است و آنچه به نظر می رسد بی کسی در این بخش بیداد میکند! سوال این است که قرار است چه کسی از طرف بانوان در این جلسه کاملا فنی شرکت نماید؟چه تخصصی و سابقه ای در این رشته در کارنامه خود خواهد داشت؟چرا باید در کیمته فنی یک نفر به نمایندگی از بانوان حضور داشته باشد؟ چرا باید آقایا ن برای بانوان تصمیم گیری کنند؟ عدم شفاف سازی در این ارتباط مشروعیت اینگونه جلسات و تصمیم گیری ها را برای این رشته از اساس زیر سوال برده و خواهد برد.

    وقتی بخش عمده صاحب نظران و اهالی این رشته خارج از گود به سر می برند این چند نفر که کارنامه برخی از آنان خالی است چگونه می توانند برای این رشته یک تصمیم کارشناسی بگیرند؟

    بزودی در باره مفاد این جلسه بیشتر صحبت خواهیم کرد….

    بزودی و با گذشت هر چه بیشتر زمان مشخص می شود که منفعت طلبی به چه معناست…..

    حکایت همچنان باقی است….

    مدیر سایت: سید منصور علوی

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "برگزاری کمیته فنی و مشروعیت لازم آن!"
    تازه ترین اخبار