امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۲۴:۴۹  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۳ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 39739
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     طبق اعلام نایب رئیس انجمن تنیس روی میز جانبازان و معلولان نفرات اصلی برای حضور در مسابقات تنیس روی میز پاراآسیایی مالزی مشخص شدند.     به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان، “زهرا میربابایی” در خصوص…

     

     

    طبق اعلام نایب رئیس انجمن تنیس روی میز جانبازان و معلولان نفرات اصلی برای حضور در مسابقات تنیس روی میز پاراآسیایی مالزی مشخص شدند.

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان، “زهرا میربابایی” در خصوص نفرات انتخابی برای دومین مرحله تمرینات تیم ملی اضافه کرد: در اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بانوان در رده سنی جوانان که به منظور آمادگی برای رقابتهای پارآسیایی جوانان مالزی برگزار شد، از ۱۶ ورزشکار دعوت به عمل آمد که در پایان تمرینات دور گذشته با برگزاری مسابقات انتخابی، در نهایت ۶ نفر به دور بعدی تمرینات راه یافتند که به عنوان ترکیب اصلی و نهایی تیم نیز معرفی شدند.

     

    میربابائی خاطر نشان کرد: مربیان حاضر در تمرینات، خانم ها اشرف بلوچی و راضیه دستغیب، سابقه هدایت و حضور در تیم‌های ملی را دارند و تلاش می‌کنند تا در اوقات خارج از اردو نیز برنامه‌ریزی دقیقی برای تمرینات غیر متمرکز ورزشکاران در نظر بگیرند.

     

    در دومین مرحله تمرینات تیم ملی تنیس روی میز جوانان ویژه بانوان مرضیه اخوان(اصفهان)، مریم علیزاده، آیدا فاضل نیا (تهران)، مریم گیلانی(مازندران)، فاطمه محمدی و مریم ترابی(خراسان رضوی) فراخوانده شده اند.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تیم تنیس روی میز جوانان برای پاراآسیایی مالزی آماده می‌شود"
    تازه ترین اخبار