امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۲۴:۴۱  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۴ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 39777
    ارسال خبر چاپ خبر
  • پس از سال ها رکود و وقفه، با اختصاص سالن المپیک ریاست جمهوری با همت اداره ورزش و جوانان بیجار و تجهیز آن از سوی رییس هیات پینگ پنگ این شهرستان، رشته ورزشی تنیس روی میز حدود ۷ ماه است که فعالیت های خود را از سر گرفته است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ…

    imagesCABRXP3P

    پس از سال ها رکود و وقفه، با اختصاص سالن المپیک ریاست جمهوری با همت اداره ورزش و جوانان بیجار و تجهیز آن از سوی رییس هیات پینگ پنگ این شهرستان، رشته ورزشی تنیس روی میز حدود ۷ ماه است که فعالیت های خود را از سر گرفته است.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،اکنون شور و نشاط زائدالوصفی بر این سالن حاکم شده و حدود ۳۰ نفر خردسال و نوجوان با مربیگری آقای جمال حیدرپناه و ۲۸ نفر بزرگسال در حال حاضر در این سالن به تمرین مشغولند. البته طبق گفته آقای جمال حیدرپناه ریاست هیئت تنیس روی میز بیجار به دلیل کمبود امکانات تا کنون هیچگونه تبلیغاتی در رابطه با شرکت علاقمندان صورت نگرفته اما در روزهای پایانی سال تحصیلی جهت جذب علاقمندان نونهال به این رشته از طریق تشکیل مدرسه پینگ پنگ برنامه هایی در دست اقدام است.

    از جمله فعالیت های این هیئت می توان به اخذ مجوز از فدرسایون و برگزاری کلاس مربیگری درجه ۳ هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان اشاره نمود. در این کلاس ها ۱۲ نفر از آقایان و ۱۸ نفر از خانم ها موفق شدند که کارت مربیگری درجه ۳ از فدراسیون ج.ا.ا دریافت نمایند.

    آقای حمیدرضا ثقفی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بیجار از تلاش های مجدانه آقای حیدرپناه در سخنرانی قبل از مسابقات آزاد سطح شهر که به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار گردید قدردانی نمودند و اظهار امیدواری کردند روزی برسد که ورزشکاران بیجاری در این رشته تلاش های جدی برای کسب قهرمانی داشته باشند.

    جمال حیدرپناه گفت: با آغاز فعالیت جدی این رشته ورزشی در بیجار، هر چند که در استان کردستان که یکی از قدرت های پینگ پنگ کشور است و با داشتن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری عالی و کارآمد (مربیان بین المللی و تلاشگر) عرض اندام کردن بسیار سخت است اما نگرش ما در این رشته از جنبه های ورزش قهرمانی و پرورش استعدادها در عرصه های مختلف است و اظهار امیدواری کردند که در این رابطه مسئولین استانی و مسئولین سطح شهرستان طلب استمداد وی را جدی بگیرند و در این راه ایشان را یاری نمایند.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "شروع فعالیت تنیس روی میز در بیجار کردستان‎"
    1. کیانوش گفت:

      با سلام آقای حیدر پناه خسته نباشی آرزوی موفقیت برای شما وپینگ پنگ بیجار دارم.


    تازه ترین اخبار