امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۷:۵۴:۴۴  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۴ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 39780
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز ایلام شناخته شدند.     به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،فرزاد فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: در این رقابت‌ها ۶۰ ‬نفر از ورزشکاران رده سنی آزاد و نونهالان از شهرستان‌های تابعه استان…

     

     

    مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز ایلام شناخته شدند.

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،فرزاد فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: در این رقابت‌ها ۶۰ ‬نفر از ورزشکاران رده سنی آزاد و نونهالان از شهرستان‌های تابعه استان ایلام شامل ایلام، مهران، دهلران، آبدانان، دره‌شهر، ایوان و شیروان چرداول برای انتخاب نفرات برتر باهم به رقابت پرداختند.

     

    وی ادامه داد: در پایان این رقابت‌ها و در رده سنی آزاد محمد محمدی، امیر زیوریان و رضا قیصر زاده به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

     

    این مسئول اضافه کرد: در رده سنی نونهالان نیز حمیدرضا محمدی، محمد الباد و محمدامین محمدی عنوان‌های نخست این رقابت‌ها را بدست آوردند.

     

    فتاحی تصریح کرد: این مسابقات با هدف شناسایی استعدادهای ورزش تنیس روی میز و شرکت نفرات برتر در مسابقات مختلف و قهرمان کشوری در استان ایلام برپا شده است.

     

    مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: زمان و مکان برپایی مسابقات قهرمان کشوری رشته تنیس روی میز به زودی از رسانه‌ها و مطبوعات اعلام می‌شود.

     

    وی ادامه داد: در اولین فرصت فهرست اسامی نفرات برتر این رقابت‌ها به فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ارسال می‌شود.

     

    درحال حاضر ۴۰۰ ورزشکار سازمان یافته زن و مرد در هیئت تنیس روی میز استان ایلام عضویت داشته و مشغول فعالیت‌های ورزشی هستند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز ایلام شناخته شدند"
    1. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      دوست عزیزی که خودتان را معرفی نفرموده اید
      با سلام
      احتراما،اخبار منتشره از خبرگزاری فارس بوده است که اگر روی منبع کلیک بفرمایید مشخص خواهد شد.
      با تشکر

    2. میلاد گفت:

      اینکه کسی خودشو معرفی نکنه دلیل بر این نمیشه که نطرش پاک بشه.

      به هر حال شما نباید خبری که اطلاعی از صحت یا عدم صحت آن ندارید رو منتشر کنید.

      شما اگر واقعا دلسوز جامعه پینگ پنگ هستید وضعیت پینگ پنگ استان ایلامو بررسی کنید و ببینید چقد این خطه محروم هستش.

      شما فقط گیر دادید به چندتا شهر یا استان خاص و مدام از فدراسیون انتقاد میکنید و بیانیه و…. میدید.اگه واقعا شما دلسوز جامعه پینگ پنگ هستید باید بگم که شما فراموش کردید که ایران و پینگ پنگ ایران فقط چند استان بخصوص نیستند و اگر واقعا دلسوز هستید کمی راجب استانهایی که کمترین امکانات رو در این ورزش دارند تحقیق کنید و از حق اونها دفاع کنید “صید عزیز”.
      انشالله عکس هایی از تنها محل تمرین شهرستان ایلام براتون ارسال میکنم تا به وضعیت ما پی ببرید.
      .با تشکر

      • مدیر سایت گفت:

        با سلام
        دوست عزیز ظاهرا ایلامی
        با سلام
        احتراما،چنانچه حضرتعالی توجه کرده باشید و پاسخ اینجانب را بخوبی و بادقت مطالعه کرده باشید خدمت شما دوست گرامی عرض شد این اخبار باید منبع داشته باشد و اخبار مربوط به ایلام منبعش مشخص و برای شما ذکر گردیده بود.
        چنانچه شما با منبع این اخبار را تکذیب می کنید بسم الله در خدمت شما هستیم.
        منتظر ارسال اخبار موثق شما هستیم.
        با تشکر

    3. میلاد گفت:

      سلام علیکم
      ظاهرا ایلامی:) ؟؟؟؟
      برادر عزیز من نه جیره خوار فدراسیونم و نه از کسی پول گرفتم که بیام سایت شما رو زیر سوال ببرم:) .هرچند سایت به این خوبی هم با این چیزا زیر سوال نمیره.
      من به ظاهر ایلامی نیستم و واقعا ایلامی هستم ویک بازیکن معمولی که دو سه ساله تمرین میکنم.سایت شما هم سایت خوبیه من همیشه سایت شمارو دنبال میکنم.اما انتقاد من به شما اینه که چرا شما که تو این عرصه زحمت میکشی و دلسوزی میکنی فقط روی چندتا استان یا چندتا مشکل بخصوص زوم کردین؟خدمتتون عارضم که مشکلات جامعه پینگ فقط اینا نیستند.خیلی از شهرها هستند بااینکه استعدد های زیادی دارند اما به دلیل نبود کمترین امکانات نمیتونند این رشته رو دنبال کنند چون واقعا جایی برای تمرین وجود نداره.
      میدونم که خبر اصلی مال خبرگذاری فارس ایلام بوده اما حرف من اینه که شما بدون تحقیق خبری رو نذارید و نا خواسته به مافیای این رشته کمک نکنید.


    تازه ترین اخبار