امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۰۵:۳۲  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۴ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 39820
    ارسال خبر چاپ خبر
  • جلسه ماه آینده فدراسیون جهانی تنیس برای رویدادی مهم برگزار می‌شود. کشور فرانسه در ماه آینده میلادی، علاوه بر اینکه میزبان مسابقات جهانی تنیس روی میز است جلسه فدراسیون جهانی را هم برگزار می‌کند. کنگره انتخابی به منظور رای‌گیری برای ریاست فدراسیون جهانی و همچنین نایب‌رییس آن است. اما نکته خوشایند برای تنیس روی میز…

    جلسه ماه آینده فدراسیون جهانی تنیس برای رویدادی مهم برگزار می‌شود. کشور فرانسه در ماه آینده میلادی، علاوه بر اینکه میزبان مسابقات جهانی تنیس روی میز است جلسه فدراسیون جهانی را هم برگزار می‌کند. کنگره انتخابی به منظور رای‌گیری برای ریاست فدراسیون جهانی و همچنین نایب‌رییس آن است. اما نکته خوشایند برای تنیس روی میز ایران که دچار هجمه‌های تندی از حواشی است، کاندیداتوری شاهرخ شهنازی، رییس آکادمی ملی المپیک و رییس سابق فدراسیون تنیس روی میز در این انتخابات است. اما این موضوع به نحو مشکوکی از سوی فدراسیون مسکوت باقی مانده است.

    رقابت سخت شهنازی با حریفان شرق آسیایی

    شهنازی، رییس سابق فدراسیون تنیس روی میز حالا با وجود سمتش در آکادمی ملی المپیک، سری به رشته قدیمی خود زده و برای کسب جایگاهی پرقدرت در این رشته برای ایران در حال تلاش است. او که در حال حاضر قائم‌مقام کنفدراسیون پینگ‌پنگ آسیاست، از قدیمی‌ترین مدیران ورزشی کشور محسوب می‌شود که اتفاقا تنیس روی میز در دوران ریاست او روزهای خوشی داشت.

    رییس آکادمی ملی المپیک در چند وقت اخیر با حضور در جلساتی مهم برای حضور هماهنگ نمایندگان آسیایی در این کنگره انتخاباتی داشت. علاوه بر انتخاب رییس فدراسیون جهانی که استفانو بوسی، رییس فعلی کنفدراسیون اروپا یکی از کاندیداهای آن است، باید برای نایب‌رییسی هم انتخابات برگزار شود.

    شهنازی هم در کنار پنج آسیایی دیگر در این رقابت انتخابی شرکت می‌کند. هرچند نمی‌توان شرایط دشوار این رای‌گیری برای نماینده ایرانی را فراموش کنیم چرا که آسیا پنج سهمیه برای نایب‌رییسی فدراسیون جهانی در دست دارد که با حضور نمایندگان پرنفوذ قطر، کره و چین و همچنین سهمیه‌های ژاپن، ایران راه سختی در پیش دارد اما با توجه به رابطه خوب شهنازی با آدام شرارا، رییس فدراسیون جهانی و همچنین شای زن هوا، رییس کنفدراسیون آسیا و از طرف دیگر چهره مقبول شهنازی در عرصه‌های بین‌المللی می‌توان به آینده این انتخابات امیدوار بود.

    سنگین شدن وظیفه رسانه‌ها در بی‌خبری فدراسیون!

    اما در کمال تعجب فدراسیون تنیس روی میز ایران که باید در رسانه‌ای کردن هرچه بیشتر این خبر فعالیت کند، حتی از درج این خبر در سایت رسمی خود نیز امتناع کرده است. هرچند محمد زارع‌پور، رییس فدراسیون تنیس روی میز همواره از رابطه خوبش با شهنازی گفته، کمتر کسی است که نداند حتی آوردن نام شهنازی و مقایسه مدیریتی بین آنها تا چه حد زارع‌پور را منقلب می‌کند تا جایی که خیلی‌ها یکی از دلایل داستان محرومیت‌های افشین نوروزی را تاکید زیاد او در مصاحبه‌اش راجع به شهنازی و دوران ریاستش می‌دانند.

    حالا که اصلی‌ترین نهاد مربوطه انجام وظیفه‌اش را به هر دلیلی سهوا یا از روی غرض‌ورزی فراموش کرده، رسانه‌ها مسوولیت سنگین‌تری دارند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سکوت معنی‌دار نسبت به کاندیداتوری شهنازی:نامزدی نایب‌رییسی جهان درسایت فدراسیون پینگ‌پنگ سانسور شد!"
    1. حسین گفت:

      به امید موفقیت پینگ پنگ ایران خصوصا آقای شهنازی در عرصه های بین المللی!


    تازه ترین اخبار