امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۷:۵۴:۱۱  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۷ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 39785
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در آستانه انتخابات فدراسیون جهانی تنیس روی میز ،آدام شرارا رئیس فعلی این فدراسیون به اختلاس دراز مدت به مبلغ ۲۰ میلیون دلار متهم شد. به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصص پینگ پنگ کشور و به نقل از (Legal Evening News)، این اتهامات برای بار اول از طرف رئیس فدراسیون تنیس روی میز اتحادیه اروپا…

    آدام شرارا رئیس فعلی فدراسیون جهانی تنیس روی میز (ittf)

    در آستانه انتخابات فدراسیون جهانی تنیس روی میز ،آدام شرارا رئیس فعلی این فدراسیون به اختلاس دراز مدت به مبلغ ۲۰ میلیون دلار متهم شد.

    به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصص پینگ پنگ کشور و به نقل از (Legal Evening News)، این اتهامات برای بار اول از طرف رئیس فدراسیون تنیس روی میز اتحادیه اروپا رسانه ای گردید امادر حال حاضر و با نزدیک شدن به انتخابات برای تصدی ریاست فدراسیون جهانی این اتهامات پررنگ تر از گذشته در حال شکل گیری می باشد.

    اصلی ترین شاکی این موضوع آقای بوسی رئیس فعلی فدراسیون اتحادیه اروپا می باشد که خود نیز برای ریاست بر فدراسیون جهانی تنیس روی میز کاندید شده است.

    شرارا که مدت ۱۴سال است ریاست فدراسیون جهانی تنیس روی میز(ittf) را عهده دار است به سو استفاده از قدرت و همچنین اختلاس متهم شده است.

    ماه گذشته (استفانو بوسی ) ریاست فعلی فدراسیون تنیس روی میز اتحادیه اروپا(ETTU) طی نامه ای رسمی این اتهامات را برعلیه آدام شرارا مطرح کرد و یک نسحه از این نامه جنجالی مهم را برای سران فدراسیونهای دیگر قاره ها ارسال نمود.

    استفانو بوسی رئیس فعلی فدراسیون تنیس روی میز اتحادیه اروپا(Ettu)

    بوسی در این نامه ۱۵ صفحه ای اظهار کرده :ما دریافتیم که شرارا بصورت طولانی مدت به نفع خود و وابستگان خود از قدرت و درآمد فدراسیون تنیس روی میز جهانی سوء استفاده نموده است.بیشتراین سوء استفاده ها از بازاریابی بین المللی با سود هنگفت بدست آمده است که مبلغ آن بالغ بر ۲۰میلیون دلار می باشد.

    شرارا با اعتماد به نفس این اتهامات را تکذیب کرده  وان را مرتبط با انتخابات آتی دانسته است.

    قرار است در حاشیه مسابقات جهانی فرانسه انتخابات فدراسیون جهانی تنیس روی میز انجام شود وشرارا بار دیگر خود را برای ریاست این فدراسیون کاندید کرده است.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "رئیس فدراسیون جهانی تنیس روی میز (ittf) به اختلاس متهم شد!"
    تازه ترین اخبار