امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۲۴:۲۷  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۵ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 39833
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ˈمحمد قربان کیانیˈ به عنوان سرپرست جدید هیات تنیس روی میز استان کردستان ماه منصوب شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،کیانی همزمان سمت ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج را نیز برعهده دارد. پیش از این اقبال ذوالفقار نسب به مدت حدود دوسال ریاست هیات تنیس روی میز استان کردستان بود که دو…

    Untitled

    ˈمحمد قربان کیانیˈ به عنوان سرپرست جدید هیات تنیس روی میز استان کردستان ماه منصوب شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،کیانی همزمان سمت ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج را نیز برعهده دارد. پیش از این اقبال ذوالفقار نسب به مدت حدود دوسال ریاست هیات تنیس روی میز استان کردستان بود که دو ماه پیش از این سمت استعفا داد ورئیس فدراسیون با این استعفا موافقت کرد.

    گفتنی مراسم معارفه سرپرست جدید هیئت تنیس روی میز استان کردستان روز یکشنبه هشتم اردیبهشت ماه جاری در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.

    یادآوری می گردد که استان کردستان یکی از قطب های تنیس روی میز کشور تلقی می شود که همواره بازیکنان مطرح و صاحب سبکی در بدنه تیمهای ملی داشته است.همچنین  دارای  مدیران و پتانسیل های  پینگ پنگی بسیار توانمند و غنی برای تصدی بر این رشته می باشد!

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "کیانی سرپرست هیات تنیس روی میز کردستان شد"
    1. محمدظاهرشلاني گفت:

      سلام اقای علوی عزیز خدا کند اقای کیانی بتواند ازنظر مالی به پینگ پنگ استان کمک کند یا حداقل تیمی بزرگسال درلیگ از بازیکنان بومی مثل رحمت پناه( گل ) ، میدیا (عزیز )، حیدری ولطف اله نسبی تشکیل دهد ویا بتواند دیپلماسی خوبی با فدراسیونشینها برقرار کند تا امثال سلطان اقبال ، اقایان عمیدی، جمیل ، یحیی ، کوکبی و……. به فدراسیون بشناساند ؟؟ به امید چنین روزی ( سپاس)

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        دوست و برادر عزیز کاک ظاهر
        با سلام
        احتراما؛ظاهرا وضعیت مالی دانشگاه آزاد بسیار عالی به نظر می رسد امید است آقای کیانی بتواند با توجه به قطبیت استان همیشه قهرمان ساز کردستان کمک نماید.
        آیا آقای کیانی می پذیرند که یک پینگ پنگی بدون تخصص مدیریت در دانشگاه آزاد جایگزین ایشان گردند؟مشکل تنیس روی میز امروز در کشور همین است.به نظر می رسد که تنها کاری که از دست ایشان برمی آید تامین بحث مالی است و البته از لحاظ فنی جامعه دوست داشتنی کردستان غنی و اشباح شده می باشد که میتوانند به کل مجموعه کشور و حتی کشورهای همجوار خدمات فنی و کلاسیک ارائه دهند.بزرگانی چون لطف الله نسبی ها،عمیدی ,کوکبی,ایوبی؛حسنی و…بسیاری از دوستان دیگر کرد خود یک کارخانه بازیکن سازی و منبع علوم این رشته مشهور هستند.
        با تشکر

    2. amidi گفت:

      با سلام در این که اقای دکتر کیانی شخص برجسته ای و مدیر توانایی هستند شکی نیست . اما اینکه اقای زارع پور چون خودشان پینگ پنگی نیستند و نسبت به کل خانواده پینگ پنگ ،عناد دارند ،در همه استانها سعی دارند افرادی را رییس هیات نمایند که پینگ پنگی نباشند تا در مجمع اینده فدراسیون هم حتما فرد منتخب ،باز هم از خانواده پینگ پنگ نباشد.


    تازه ترین اخبار