امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۱۶:۱۰  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۷ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 39837
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     (گوآیو) بازیکن اصلی تیم تنیس روی میز زنان چین با پیچ خوردگی در مچ پای چپ خود مواجه شده است. به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرگزاری (Sohu Sports) (گوآ یو) که عضو اصلی و اثر گذار تیم ملی تنیس روی میز زنان چین می باشد بر…

     1

     

    (گوآیو) بازیکن اصلی تیم تنیس روی میز زنان چین با پیچ خوردگی در مچ پای چپ خود مواجه شده است.

    به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرگزاری (Sohu Sports) (گوآ یو) که عضو اصلی و اثر گذار تیم ملی تنیس روی میز زنان چین می باشد بر اثر پیچ خوردگی مچ پای چپ خود در تمرینات دچار آسیب دیدگی شده است.

    (گوآ یو) در رده بندی زنان دارای رتبه ۵ جهانی می باشد. تا قبل از این و در مسابقات قبلی این بازیکن با مشکلات جسمی از قبیل تهوع روبرو بود که این مشکل با کمک پزشکان تیم ملی چین رفع گردیده بود .اما جدیدا در حین تمرین در اردوی آماده سازی تیم ملی زنان چین برای شرکت در مسابقات جهانی فرانسه مچ پای چپ این بازیکن آسیب دیده است .

    2

    در فوریه (بهمن ماه ) گذشته این بازیکنان بخاطر کسالت که همراه با تهوع فراوان بود از شرکت در مسابقات انتخابی برای حضور در مسابقات جهانی فرانسه انصراف داد اما سرمربی تیم ملی زنان چین تصمیم گرفت که از او در این مسابقات استفاده نماید.

    هرچند سرمربی تیم ملی زنان چین اعلام کرده که (گوآ یو) نمی خواهد در مسابقات انفرادی قهرمانی جهان در فرانسه شرکت کند و به احتمال زیاد فقط در مسابقات تیمی حضور خواهد داشت.

    دلیل سرمربی تیم ملی زنان چین برای این تصمیم استعداد خوب و اثر گذاری او برای تیم ملی چین عنوان شده است.

    5

    گفتنی است که این بازیکن روز سه شنبه در حین تمرینات آماده سازی تیم ملی زنان چین که برای شرکت در مسابقات جهانی فرانسه برگزار شده بود دچار آسیب دیدگی در مچ پای چپ خود شد .

    پزشکان تیم بعد از عکس برداری و معاینه این بازیکن اعلام کردند که خوشبختانه هیچگونه شکستگی در پای او مشاهده نشده واین بازیکن بعد از چند روز می تواند به تمرینات عادی خود ادامه دهد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "آسیب دیدگی بازیکن اصلی تیم ملی تنیس روی میز زنان چین"
    تازه ترین اخبار