امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۵:۵۹:۴۰  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۶ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 39902
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بدون تردید خبر اتهامات علیه (آدام شرارا) رئیس فدراسیون تنیس روی میز جهانی(ittf ) یک ضربه بزرگ برای او و(ittf ) بشمار می رود. به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشورSohu Sports،(شرارا) با آگاهی کامل از وضعیت موجود گفته است که قطعا از حق قانونی خود برای دفاع از خود و فدراسیون جهانی…

    adham-sharara-

    بدون تردید خبر اتهامات علیه (آدام شرارا) رئیس فدراسیون تنیس روی میز جهانی(ittf ) یک ضربه بزرگ برای او و(ittf ) بشمار می رود.

    به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشورSohu Sports،(شرارا) با آگاهی کامل از وضعیت موجود گفته است که قطعا از حق قانونی خود برای دفاع از خود و فدراسیون جهانی وارد عمل خواهم شد.

    (آدام شرارا) رئیس فدراسیون جهانی تنیس روی میز (ittf) در آستانه انتخابات جدید برای این فدراسیون از طرف ( استفانو بوسی) رئیس کتفدراسیون تنیس روی میز اتحادیه اروپا (ETTU) مورد اتهامات خیلی جدی و شدید قرار گرفت و بوسی او را متهم به اختلاس مالی و سوء استفاده از قدرت به نفع خود و نزدیکانش نمود. (بوسی) در حالی این اتهامات سنگین را بر علیه (شرارا) اظهار کرد که خود او برای تصدی ریاست فدراسیون جهانی (ittf) کاندید شده است.

    (آدام شرارا) در باره این جنجال پس از چند روز سکوت خود را شکست و در این باره گفته است که :از طریق قانونی و با تمام توان به دفاع از خود وخصوصا فدراسیون جهانی تنیس روی میز خواهم پرداخت.

    (شرارا) در این باره گفته است که این اتهامات که از طریق اروپاییها مطرح شده است تماما بی پایه و اساس می باشد وصرفا برای تاثیر گذاری برای انتخابات آینده این فدراسیون می باشد.

    آدام شرارا در این باره گفت :من نامه ۱۵ صفحه ای کنفدراسیون تنیس روی میز اتحادیه اروپا(Ettu) را دریافت کردم و از مضمون آن مطلع شدم اما فعلا قصد ندارم تا در این باره صحبتی بکنم زیرا باید چنین کاری از روال قانونی خود طی شود وما پاسخ و استدلالهای خود را از طریق نماینده قانونی خود آن هم در پاریس با اعضاء خواهم داد.

    بوسی به نمایندگی از اتحادیه اروپا در یک نامه رسمی ۱۵ صفحه ای (شرارا )را متهم به فساد مالی بلند مدت وسوء استفاده از قدرت کرده بود که این اتهامات در آستانه انتخابات جدید فدراسیون جهانی به یک جنجال خبری مبدل گردید .

    (شرارا) تمام این اتهامات را تکذیب و بی اساس خوانده است و دلیل اصلی این اتهامات را حملات انتخابی ذکر کرده است.شرارا در ادامه گفته است که :امیدوارم قانون در این رابطه تصمیم بگیرد و من برای طرفداران خود در سرتاسر جهان حرفهای گفتنی فراوانی دارم که بزودی در این باره اطلاع رسانی خواهم کرد.

    شرارا در خاتمه گفته است که من بسیارامیدوارم که بواسطه اعتمادی که تنیس روی میز جهان به من دارد بار دیگر بعنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شوم .

    شرارا گفت :تنیس روی میز یکی از اطلی ترین رشته های ورزشی در المپیک محسوب می شود و نباید آن را با شایعات بد نام کرد.

     

     

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "(شرارا) در برابر اتهامات (بوسی) به مبارزه برخواست!"
    تازه ترین اخبار