امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۱۸:۵۱  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۷ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 39933
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     ۱۱ اردیبهشت جهت حضور در اردوی مشترک با بانوان تنیس روی میز مجاری به این کشور سفر می کنیم.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل ازایلنا ،تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران در حالی هفته جاری برای حضور در اردوی مشترک با مجارها به این کشور سفر می…

     

     

    ۱۱ اردیبهشت جهت حضور در اردوی مشترک با بانوان تنیس روی میز مجاری به این کشور سفر می کنیم.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل ازایلنا ،تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران در حالی هفته جاری برای حضور در اردوی مشترک با مجارها به این کشور سفر می کند، که هدف آن ها افزایش آمادگی برای شرکت در مسابقات جهانی است.

     

    به گزارش ایلنا، ندا شهسواری عضو تیم ملی تنیس روی میز بانوان با بیان مطلب فوق گفت: ۱۱ اردیبهشت جهت حضور در اردوی مشترک با بانوان تنیس روی میز مجاری به این کشور سفر می کنیم.

     

    وی ادامه داد: هم اردو بودن با یکی از قوی ترین تیم های تنیس روی میز جهان، بدون شک تجارب بسیاری به همراه خواهد داشت که ما را در کسب نتیجه بهتر در مسابقات جهانی فرانسه یاری می کند.

     

    شهسواری با اشاره به اتمام اردو داخلی در هفته گذشته به دلیل شروع مسابقات لیگ اظهار داشت: اگر اردو ها که بار یادگیری و آمادگی بالاتری دارد ادامه می داشت مسلما آمادگی ما برای مجارستان بهتر می بود، به جهت آنکه اردوی مجارستان محل کسب تجارب جدید است که آمادگی کامل را می طلبد.

     

    عضو تیم ملی تنیس روی میز بانوان در خاتمه با ابراز رضایت از آمادگی خود برای حضور در اردوی مجارستان، موفقیت خود در مسابقات جهانی فرانسه را دور از انتظار ندانست.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ندا شهسواری: برای موفقیت در رقابت های جهانی فرانسه ناامید نیستم"
    تازه ترین اخبار