امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۶:۱۷:۵۸  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 39982
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   رئیس هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی گفت: چهار پینگ پنگ باز این استان موفق به کسب درجه ملی داوری این رشته ورزشی شدند.       به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،امان مراد افشین در گفتگو با خبرنگار مهرافزود: پس از برگزاری دوره های داوری ملی تنیس روی میز بانوان و آقایان…

     

    رئیس هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی گفت: چهار پینگ پنگ باز این استان موفق به کسب درجه ملی داوری این رشته ورزشی شدند.

     

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،امان مراد افشین در گفتگو با خبرنگار مهرافزود: پس از برگزاری دوره های داوری ملی تنیس روی میز بانوان و آقایان در تهران، سه داور درجه یک خراسان شمالی موفق شدند درجه داوری ملی پینگ پنگ را کسب کنند.

     

    وی با بیان اینکه پیش از این نیز حامد عسگری از خراسان شمالی موفق به کسب درجه داوری ملی تنیس روی میز شده بود، اظهار داشت: در دوره های اخیر هم که چندی پیش برگزار شد؛ ایرج نکویی و خانم ها زیور و زینت بلاغی از این استان با حضور در این دوره ها و کسب حد نصاب نمره قبولی، درجه داوری ملی تنیس روی میز را دریافت کردند.

     

    افشین اضافه کرد: در بخش آقایان یک دوره کلاس های داوری ملی در آکادمی بین المللی تنیس روی میز تهران با تدریس علیرضا حجازیان؛ داور بین المللی و رئیس کمیته مربیان فدراسیون تنیس روی میز و محمود رهیده؛ داور بین المللی کشور ما برگزار شد و در این دوره ایرج نکویی داور درجه یک پینگ پنگ خراسان شمالی موفق شد درجه ملی داوری این رشته را کسب کند.

     

    وی افزود: همچنین کلاس داوری ملی ویژه بانوان استان های سراسر کشور نیز از ۲۹ تا ۳۱ فروردین ماه سال جاری با تدریس فرخنده سلیمانی و مهدی مجدالاشرافی؛ داوران بین المللی تنیس روی میز کشور در محل آکادمی بین المللی تنیس روی میز ایران برگزار شد و از خراسان شمالی هم خانم ها زیور و زینت بلاغی پس از حضور در این دوره ها و کسب نمره قبولی موفق به دریافت درجه داوری ملی تنیس روی میز شدند.

     

    رئیس هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی در پایان تصریح کرد: در حال حاضر در این استان در بخش بانوان و آقایان چهار داور ملی، یک داور درجه یک، ۱۵ داور درجه دو و ۷۰ داور درجه سه تنیس روی میز وجود دارد و حدود ۲۰۰ پینگ باز نیز به صورت رسمی و بیمه شده در شهرستان های مختلف خراسان شمالی در رشته تنیس روی میز فعال هستند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "۴ داور خراسان شمالی درجه داوری ملی تنیس روی میز را کسب کردند"
    تازه ترین اخبار