امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۵:۵۴:۰۱  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۹ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 40036
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرپرست جدید هیات تنیس روی میز استان کردستان گفت: فدراسیون تنیس روی میز عنایت بیشتری به کردستان داشته باشد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از  خبرنگار ایرنا، محمد قربان کیانی شامگاه یکشنبه در نشست تودیع رییس هیات پینگ پنگ کردستان و معارفه خود به عنوان سرپرست جدید این هیات، افزود:…

    سرپرست جدید هیات تنیس روی میز استان کردستان گفت: فدراسیون تنیس روی میز عنایت بیشتری به کردستان داشته باشد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از  خبرنگار ایرنا، محمد قربان کیانی شامگاه یکشنبه در نشست تودیع رییس هیات پینگ پنگ کردستان و معارفه خود به عنوان سرپرست جدید این هیات، افزود: استان کردستان به دلیل اینکه با دشمنان رویارویی مستقیم داشته است دچار کمبودهایی شده است و باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

     

    وی اظهار کرد: از فدراسیون تنیس روی میز این انتظار می رود که برای رشد ورزش این دیار که مردمان آن نزدیکی خود به نظام را با فداکاری های خود به اثبات رسانده اند، بیشتر تلاش کند.

     

    کیانی در بخش دیگری از سخنانش به برنامه های خود در هیات تنیس روی میز کردستان اشاره کرد و گفت: در نظر داریم از توان آموزش و پرورش برای رشد این رشته ورزشی در استان بیشتر بهره بگیریم.

     

    وی همچنین ساماندهی کلاس های آموزشی و امورات مالی را از دیگر برنامه های خود در مسوولیت هیات تنیس روی میز کردستان بیان کرد.

     

    مدیرکل ورزش و جوانان کردستان نیز در این نشست کردستان را قطب تنیس روی میز کشور خواند و گفت: در سال های گذشته در ورزش کردستان قهرمانان ملی بزرگی داشته ایم که نشان از استعداد ورزشکاران کردستانی است.

     

    مهران تیشه گران افزود: امیدواریم تعامل میان هیات تنیس روی میز کردستان و فدراسیون این رشته ورزشی بیش از گذشته باشد.

     

    وی اظهار کرد: با همکاری و همدلی بخش های مختلف رشته تنیس روی میز و اداره ورزش و جوانان استان با سرپرست جدید هیات تنیس روی میز کردستان امید می رود شاهد رشد بیشتر این رشته ورزشی در استان باشیم.

     

    رییس سابق هیات تنیس روی میز استان کردستان نیز در این نشست به بیان عملکرد این هیات در زمان تصدی خود پرداخت و گفت: از همراهی تمامی اعضای هیات و مسوولین ورزشی استان در این مدت کمال تشکر را دارم.

     

    اقبال ذوالفقارنسب تغییر را یک امر لازم برای پیشرفت دانست و افزود: جهان به دست جوانان و با تجربه پیران اداره می شود.

     

    ذوالفقار نسب به مدت دو سال ریاست هیات تنیس روی میز کردستان را بر عهده داشت که اخیرا از این سمت استعفا کرد

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سرپرست جدید هیئت کردستان:فدراسیون عنایت بیشتری به کردستان داشته باشد"
    1. amidi گفت:

      با سلام ضمن تبریک برای ایشان ارزوی توفیق دارم

    2. جمال حیدرپناه گفت:

      با سلام امیدوارم با مدیریت هوشمندانه ایشان شاهد موفقیت روزافزون عزیزان کردستانی در تمام عرصه ها باشیم و انشاءاله گام های مثبتی که در جهت تقویت هیئت ها در شهرستان ها علی الخصوص شهرستان بیجار برخواهند داشت ملموس باشد. آرزوی موفقیت برای ایشان دارم.

    3. هیئت پینگ پنگ شهرستان کامیاران گفت:

      با سلام خدمت خوانندگان محترم ضمن تشکر از زحمات اقای ذوالفقارنسب،برای اقای کیانی و سایر زحمتکشان هیئت پینگ پنگ کردستان ارزوی موفقیت داریم .


    تازه ترین اخبار