امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۵:۴۸:۳۹  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۹ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 40074
    ارسال خبر چاپ خبر
  • آدام شرارا ردیس فدراسیون جهانی تنیس روی میز (ittf) دفاعیه خود را در برابر اتهامات (بوسی) ذر ارتباط با اختلاس بصورت یک بیانیه رسمی صدر شد. به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،بالاخره دیروز (شرارا) به اتهامات (بوسی) پاسخ رسمی داد ودر این باره موضعگیری کرد. شرارا در این بیانیه با اشاره به…

    a_365x265

    آدام شرارا ردیس فدراسیون جهانی تنیس روی میز (ittf) دفاعیه خود را در برابر اتهامات (بوسی) ذر ارتباط با اختلاس بصورت یک بیانیه رسمی صدر شد.

    به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،بالاخره دیروز (شرارا) به اتهامات (بوسی) پاسخ رسمی داد ودر این باره موضعگیری کرد.

    شرارا در این بیانیه با اشاره به انگیزه های احتمالی مخرب (بوسی) رئیس کنفدراسیون تنیس رو ی میز اتحادیه اروپا برای افشای چنین اتهاماتی سخن گفت.

    شرارا در این باره گفت:نام من برای همیشه با پاکی وقانونمندی باقی خواهد ماند.

    شرارا اظهار داشت که: با وجود این سم پاشیها و انتشار اتهامات زشت بر علیه من متقاعد شده ام که بصورت مصمم تر در انتخابات آتی فدراسیون جهانی (ittf) شرکت کنم.

    (بوسی) که ریاست کنفدراسیون تنیس روی میز اتحادیه اروپا را عهده دار است ویکی از کاندیداهای فدراسیون جهانی می باشد در هفته گذشه آرام شرارا را با اتهامات خیلی جدی در ارتباط با اختلاس دراز مدت مالی متهم کرد و این اتهامات بصورت یک جنجال بزرگ رسانه ای مبدل شد.

    در این بیانیه رسمی آرام شرارا با قدرت تمام اتهامات وارده را رد کرده است.شرارا در این باره گفته است که به نظر می رسد که انگیزه های پنهانی در این اتهام زنی به من وجود دارد که یکی از آنها تخریب رقیب انتخاباتی بصورت خیلی زشت و غیر قانونی است.

    شرارا در این بیانیه گفته است که من با قدرت اعلام میکنم که در دوران مدیریت من بعنوان رئیس فدراسیون جهانی تنیس روی میز که از سال ۱۹۹۹لغایت ۲۰۱۳ می باشد و همچنین در زمان جانشینی من بر این فدراسیون که از تاریخ ۱۹۹۵ لغایت ۱۹۹۹ بوده است هیچ عمل خلاف وغیر قانونی صورت نگرفته است و فدراسیون جهانی برمبنای بالاترین استاندارها ی جهانی مدیریت می گردد.

    شرارا در بخش دیگری از این بیانیه اعلام کرده که بزودی از طریق قضایی پیگیر این اتهامات خواهد شد .

    وی در ادامه اظهار داشت که تمام این اتهامات برای این بوده من در انتخابات آتی شرکت نکنم اما بطور قطع مصمم شده ام که در این انتخابات شرکت کرده و قصد دارم برای بار دیگر بعنوان رئیس فدراسیون جهانی تنیس روی میز (ittf) انتخاب گردم.

    این بیانیه در زیر آمده است:

    AS-Statement-to-Press[2]

    1 2

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "صدور بیانیه رسمی فدراسیون جهانی تنیس روی میز(ittf) در برابر اتهام اختلاس"
    تازه ترین اخبار