امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۶:۱۹:۳۷  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۲ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 40147
    ارسال خبر چاپ خبر
  • با سلام. حق با آقای زارع است .اما یک سوال از خودمان بپرسیم بد نیست .اگر در ۲۴ اسفند با من از طرف وزارت ورزش مخالفت شده بود،چرا حق و حساب بنده را ندادید و تسویه حساب نکردید که بروند به زندگیشان برسند ؟ در مجمع عمومی فدراسیون در اردیبهشت ۹۱ بنده دبیر مجمع بوده…

    با سلام.

    حق با آقای زارع است .اما یک سوال از خودمان بپرسیم بد نیست .اگر در ۲۴ اسفند با من از طرف وزارت ورزش مخالفت شده بود،چرا حق و حساب بنده را ندادید و تسویه حساب نکردید که بروند به زندگیشان برسند ؟

    در مجمع عمومی فدراسیون در اردیبهشت ۹۱ بنده دبیر مجمع بوده ام و تا ۲۴ همان ماه در فدراسیون بود ه ام چرا رو راست نگفتید آقا برو نمیشود شما را مامور کرد ؟اگر من می ماندم و با شما همکاری را ادامه میدادم، آیا وزارت ورزش تغییر عقیده میداد ؟

    تا کی یکنفر باید بی جیره و مواجب و در برابر سیل اتهامات بماند و تلاش کند که این کور سوی ورزش خاموش نشود؟

    اگر شما مسلمانید ریا نکنید ،دروغ نگویید ،رو راست بگویید شما را نمی خواهیم دیگر چرا تقصیر را به گردن دیگران میندازید .کمیته آموزش هم ارزانی شما . من ننگ دارم در تیم همکاری با شما باشم چون صداقت لازمه همکاری است و شما از آن بی بهره اید .

    در ضمن آمدن شما به استان ما چه گلی به سر ما زده است ؟یک مقدار خالی بندی کرده و قول میز داده اید( ۱۵ دستگاه میز خارجی)،شما ۹ ماه حقوق من را ندارید بدهید میز اهدا میکنید ؟

    مگر در سفر قبلیتان به استان با حضور آقای مهندس پاکروح ،سرپرست وقت هیات قولهایی ندادید ؟کدام را عمل کرده اید که این دومی آن باشد ؟

    مگر قرار نبود استان کردستان دارای آکادمی پینگ پنگ شود و سالن بهاران بصورت  آکادمی تجهیز شود ؟

    استان خودش میز خارجی را خرید شما چه کردید؟

    بس است دیگر.

    قیامتی هست ریا و تهمت و دروغ تا کی ؟

    یک نگاهی به اطرافتان بیندازید و کلاه خودت را قاضی بکن ،از ابتدا چه کسانی با شما همکاری کردند و الان این افراد کجایند؟ آیا اینهمه که رفتند همه مقصر بودند و شما پاک و بیگناه .

    امیر عمیدی

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "جوابیه آقای عمیدی درارتباط با مصاحبه اخیر رئیس فدراسیون"
    1. roozbeh haghighi گفت:

      من به عنوان یک ناظر بیرونی خیلی‌ برام جالبه که بدونم آیا تا حالا کسی‌ بوده که با آقای زارع پور کار کرده باشه و پشیمون نباشه؟ یا از اون بالاتر کسی‌ بوده که از حضور ایشون در مسند قدرت اظهار خوشحالی‌ کرده باشه؟ بابا به خدا ارزش نداره این میز جناب زارع پور. این میز قدرت تا حالا به کسی‌ وفا نکرده که شما دومین نفر باشی‌!!


    تازه ترین اخبار