امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۴۱:۰۶  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۲ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 40171
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   جدیدترین رده بندی مردان و زنان جهان منتشر شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ، در این رده بندی شوشین در جایگاه اول مردان جهان قرار گرفته است.مالونگ که در آخرین رده بندی صاحب مقام اول رده بندی جهان بود به رده دوم سقوط کرده است.وانگ هائو در رده سوم و ژان…

     

    جدیدترین رده بندی مردان و زنان جهان منتشر شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ، در این رده بندی شوشین در جایگاه اول مردان جهان قرار گرفته است.مالونگ که در آخرین رده بندی صاحب مقام اول رده بندی جهان بود به رده دوم سقوط کرده است.وانگ هائو در رده سوم و ژان ژیک در جایگاه چهارم قرار گرفته است.

    در بین ده نفر مردان جهان فقط دواروپایی جای دارند که هردونفر آنان از کشور آلمان می باشند و هشت نفر بعدی از قاره کهن می باشند.شش نفر از ده نفر چینی و دو نفر دیگراز چین تایپه و ژاپن می باشند.

     در رده بندی زنان دینگ نینگ در جایگاه نخست ایستاده و لیو شیون دیگر هموطن او در رده دوم ولی ژیا ئو ژیا دیگر بازیکن چینی در جایگاه سوم رده بندی زنان جهان قرار دارد.

    در بین ده نفر برتر زنان جهان فقط یک اروپایی از کشور اسپانیا وجود دارد که این بازیکن نیز چشم بادامی می باشد.شش نفر از آنان چینی و یک کره ای و یک ژاپنی نیز در بین آنان  وجود دارد.

     

    Untitled

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "جدیدترین رده بندی ده نفر برتر مردان و زنان جهان(اردیبهشت۹۲)"
    تازه ترین اخبار