امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۱۵:۱۱  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۲ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 40221
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تنیس روی میز جهان در حاکمیت مطلق بازیکنان قدرتمند قاره کهن قرار دارد. به گزارش بخش تحلیل پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، با نیم نگاهی به سالهای گذشته تاکنون در جدول رده بندی تنیس روی میز مردان و زنان جهان مشخص می شود که قاره کهن (آسیا)بعنوان یک ابرقدرت بر رشته تنیس روی میز در…

    Untitled5

    تنیس روی میز جهان در حاکمیت مطلق بازیکنان قدرتمند قاره کهن قرار دارد.

    به گزارش بخش تحلیل پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، با نیم نگاهی به سالهای گذشته تاکنون در جدول رده بندی تنیس روی میز مردان و زنان جهان مشخص می شود که قاره کهن (آسیا)بعنوان یک ابرقدرت بر رشته تنیس روی میز در جهان حکمرانی می کند.

    دربین ده نفر برتر مردان جهان شش نفر از کشور چین (نفر ات اول تا چهارم) و یک نفر از چین تایپه و یک نفر از ژاپن حضور دارند.در این جمع ده نفره فقط دونفر از قاره اروپا حضور دارند که متعلق به کشور آلمان می باشند.اگر بخواهیم بیست نفر برتر مردان جهان را مورد بررسی قرار دهیم بازهم روند حاکمیت مطلق آسیایی ها بخوبی مشاهده می شود. در بین بیست نفر برترینهای مردان جهان نیز فقط چهار اروپایی به چشم می خورند که این رکورد در هیچ رشته دیگری در جهان به چشم نمی خورد.

    در جمع بیست نفره برترینهای مردان جهان ۹ نفر از کشور چین می باشند.

    Untitled5

    وضعیت زنان در تنیس روی میز جهان نیز تفاوت چندانی با اوضاع مردان آن نداشته وشاید هم کمی بهتر باشد . در بین ده نفر برتر زنان تنیس روی میز جهان ۹ نفر از آنان از قاره کهن بوده که شش نفراز بین این جمع چینی ویک سنگاپوری و یک کره ای و یک ژاپنی حضور دارند در این بین صرفا یک بازیکن اروپایی از کشور اسپانیا حضور دارد که بازهم جزو چشم بادامی ها محسوب می شود.

    با بررسی بیست نفر اول زنان جهان متوجه می شویم که در این بین فقط سه نفر اروپایی جای گرفته و بقیه آنان جزو قاره ابرقدرت تنیس روی میز یعنی آسیا می باشند.

    در جمع بیست نفره برترینهای زنان جهان نیز ۹ نفر از کشور چین حضور دارند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "حاکمیت مطلق آسیایی ها بر تنیس روی میز جهان"
    تازه ترین اخبار