امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۲۱:۰۸  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۲۱ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 40236
    ارسال خبر چاپ خبر
  • قهرمانان وفعالان پیوند اعضای کشور این روزها صدایشان درآمده و برخی از مسائل و اتفاقات اعتراض شدید دارند! به نظر می رسد که این قشر شریف و محترم که البته در سطح جهان نیز برای کشور بارها و بارها افتخار آفرینی کرده وصاحب مدال شده اند با یک سری مشکلات مواجه شده که باز شدن…

    قهرمانان وفعالان پیوند اعضای کشور این روزها صدایشان درآمده و برخی از مسائل و اتفاقات اعتراض شدید دارند!

    به نظر می رسد که این قشر شریف و محترم که البته در سطح جهان نیز برای کشور بارها و بارها افتخار آفرینی کرده وصاحب مدال شده اند با یک سری مشکلات مواجه شده که باز شدن این گره فقط  فقط از طریق آقای علیمرادی و صاحب نظران دلسوز قابل رفع و حل خواهد بود.

    آقای علیمرادی نشان داده که انسان خیر خواه مومن و متعهدی است که برای این قشر از تمام وجود خود بصورت خالصانه و در نهایت تواضع مایه گذاشته است.

    امیدواریم که ایشان و مسئولین این فدراسیون به درد دل و مشکلات  اعضای این خانواده که چیزی بجز حق و عدالت را مطالبه نمی کنند بیشتر وبهتر توجه و رسیدگی نمایند.

    تعدادقابل توجهی از قهرمانان وفعالان پیوند اعضاء برای ما دلنوشته و درد دلهایی را ارسال کرده که سعی داریم به مرور و با تناسب رسیدگی  به مشکلات آنان این مطالب ودرد دلها ر رسانه ای نماییم.

    امیدواریم  جناب آقای علیمرادی رئیس  دوست داشتنی این فدراسیون  به مشکلات و مسائل ودرخواستهای بحق این دوستان اقتخار آفرین  توجه و رسیدگی ویژه بنمایند.

    اینجانب محمد محمدی ارانی ورزشکار پیوند اعضاء از استان اصفهان که نُه سال است پیوند کلیه کردم از سال ۱۳۸۴ ورزش را آغاز نموده وهشت سال است که به طور حرفه‌ای ورزش می‌کنم و طی این هشت سال توانسته‌ام مقام‌‌‌های کشوری وجهانی را کسب نمایم.

    در رشته‌ی دو و میدانی (ماده‌ی ۲۰۰ متر) :در سال ۱۳۸۵ مقام دوم کشوری و در سال ۱۳۸۶ مقام اول جهانی و در ماده‌‌ی پرتاب وزنه مقام سوم جهانی و در رشته‌ی تنیس روی میز :در سال ۱۳۸۹ مقام دوم کشوری.

    در سال ۱۳۹۰ مقام اول کشوری، و در همین سال در مسابقات انتخابی تیم ملی (انتخابی مسابقات جهانی سوئد) مقام اول را کسب نمودم و به عضویت تیم ملی درآمدم و در سال ۱۳۹۱ مقام اول کشوری را کسب نمودم با توجه به این که در مرداد ماه سال جاری مسابقات جهانی آفریقای جنوبی در پیش است در اعزام تیم ملی به این مسابقات مشکلاتی وجود دارد.

    لازم به ذکر است که برای شرکت درمسابقات خاور میانه‌ای که در بهمن ماه سال گذشته در کشور امارات برگزار گردید فدراسیون ناشنوایان و پیوند اعضاء و بیماران خاص بدون در نظر گرفتن مسابقات انتخابی در رشته‌ی تنیس روی میز بازیکنان تیم ملی را خود مشخص نموده و به مسابقات اعزام کرد و در حال حاضر این مساله دوباره تکرار شد و امسال بدون گذاشتن مسابقات انتخابی در رشته تنیس روی میز ،خود فدراسیون بازیکنان تیم ملی را مشخص کرده و به مسابقات جهانی آفریقای جنوبی اعزام می‌کند و در این صورت این حق و حقوق ما ورزشکاران است که پایمال می‌شود.

    با توجه به این که ما ورزشکاران پیوند کلیه انجام داده‌ایم با این مشکلات و مسائلی که در فدراسیون وجود دارد و حق و حقوقی که از ما ضایع می‌شود می‌تواند بر ما استرس وفشار وارد کند که برای سلامت ما مضر و خطرناک خواهد بود وحتی از نظر روحی و روانی لطمه خواهیم خورد.

    اگر این روند این گونه پیش برود دیگر مسابقات انتخابی تیم ملی در رشته‌ی تنیس روی میز و چه بسا در رشته‌های دیگر معنا و مفهومی نخواهد داشت واین فدراسیون است که تعیین کننده‌ی بازیکنان تیم ملی خواهد بود و ورزشکار از خود حق و حقوقی نخواهد داشت. خواهشمندام به این مشکلات رسیدگی لازم را منظور فرمایید.

    با تشکر محمد محمدی ارانی

    بسمه تعالی

     

    سلام علیکم

     

    با توجه به درپیش بودن مسابقات جهانی پیوند اعضاء در مرداد ماه ۱۳۹۲ در آفریقای جنوبی فدراسیون ناشنوایان و پیوند اعضاء در بهمن ماه سال ۱۳۹۱ مسابقات انتخابی در رشته پینگ پونگ در ۴ رده سنی برگزار کرد و پس از انتخاب دو نفر در هر رده سنی،فدراسیون تصمیم گرفت که برای انتخاب نفر نهایی هر رده سنی مجددا در سال ۱۳۹۲ مسابقات و اردوهایی را برگزار نماید تا نفر اول هر رده مشخص و اعزام شود. امام جدیداباخبر شدیم فدراسیون در تصمیم عجیب، تصمیم به اعزام دو نفر از ورزشکاران بدون برگزاری مسابقات انتخابی گرفته است.

     لذا اینجانب سید علی اصغر میری نفر دوم انتخابی رده سنی ۳۰ تا ۳۹ سال و سایر نفرات منتخب در اردوی بهمن ماه گذشته تقاضامندیم جهت جلوگیری از تضییع حق سایرورزشکاران فدراسیون مسابقه انتخابی را برگزار کرده تا نفرات شایسته انتخاب و به مسابقات جهانی اعزام شوند

     

     سید علی اصغر میری نفر دوم انتخابی رده سنی ۳۰ تا ۳۹ سال

     

     

    اینجانب احسان البرجی فرزند عباس متولد ۱۸/۵/۱۳۷۰ میباشم

    بنده از سال ۱۳۸۶ شروع به فعالیت ورزشی خود در فدراسیون پیوند اعضا در رشته پینگ پنگ نموده ام و از سال ۸۶ تاکنون در تمامی مسابقات و اردو ها حضور داشته ام و عناوین مختلفی نیز کسب کرده ام که از جمله آنها

    ۱)مقام سوم مسابقات کشوری در بخش انفرادی در سال ۹۱

    ۲)مقام قهرمانی تیمی در مسابقات کشوری در سال ۹۱

    ۳)مقام چهارم مسابقات کشوری در بخش انفرادی در سال ۹۰

    ۴)مقام سوم تیمی در مسابقات کشوری در سال ۹۰

    ۵)مقام سوم انتخابی تیم ملی در سال ۸۹

    همچنین در اخرین اردوی تیم ملی در بهمن ۹۱که به منظور انتخاب بازیکنان برای حضور در مسابقات جهانی پیوند اعضا در افریقای جنوبی صورت گرفت نیز حضور داشته ام و در رده ی ۱۸ تا ۲۹ سال شرکت کردم که در این رده به خاطر اینکه ۲ بازیکن حضور داشت مسابقه ای صورت نگرفت چون طبق اعلام خود فدراسیون در هر رده ۲ نفر باید انتخاب می شد

     

     

    با تشکر احسان البرجی

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "قابل توجه آقای علیمرادی رئیس فدراسیون پیوند اعضاء"
    1. حسن ترکان گفت:

      با سلام

      معلم:استاد:مربی:رئیس:مدیر:
      این لغات زیبا و این صفات و القاب بزرگ موقع عنوان کردن در هوا ناپدید.در موقع نوشتن براحتی نابود و طرح ان در روزی مشخص فقط تسکین لحظهای است. باید به محتوای ان که دریایی از ایثار است توجه کرد.
      شهید بزرگوار ایت الله مطهری چند دهه قبل بخوبی این مهم را تعریف کردند.این فیلسوف بزرگوار شایستگی را در عمل و اعمال معنا کرده و اعلام کردند انهایی که در خدمت مردمند باید نیتشان در فعالیت خالص و مخلص و شایستگان را با جملات ذیل رهنمود و الحق و الانصاف که جامعه شناسی فیلسوف و استادی بزرگوار را از دست دادیم.

      قابل توجه عزیزانی که عملا به شایسته سالاری معتقدند و ان را درمان مدیریت افت زده می دانند.ایشان فرمودند.
      کار برای خدا کردن صوفی گری است.
      کار برای خلق خدا کردن بت پرستی است
      کار برای خدا و خلق کردن شرک و دو گانه پرستی است
      کار برای خود کردن نفس پرستی است
      وظیفه خود در راه خلق را برای رضای خدا انجام دادن توحید و یکتا پرستی است
      روز معلم مبارک.
      با تشکر ترکان.


    تازه ترین اخبار