امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۹:۳۱  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۶ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 40453
    ارسال خبر چاپ خبر
  • عدم دعوت افشین نوروزی ملی پوش با سابقه تنیس روی میز ایران به مجمع عمومی فدراسیون تنیس روی میز ایران به یکی از موضوعات خبری و پرسر و صدای این روزهای رشته تبدیل شده است. با اینکه زارع پور رییس فدراسیون تنیس روی میز معتقد است در مجمع عمومی فدراسیون نفرات اول رنکنیگ دعوت می…

    عدم دعوت افشین نوروزی ملی پوش با سابقه تنیس روی میز ایران به مجمع عمومی فدراسیون تنیس روی میز ایران به یکی از موضوعات خبری و پرسر و صدای این روزهای رشته تبدیل شده است.

    با اینکه زارع پور رییس فدراسیون تنیس روی میز معتقد است در مجمع عمومی فدراسیون نفرات اول رنکنیگ دعوت می شوند اما نوروزی صحبت‌های وی را نقض کرده و معتقد است در دوره‌های گذشته چنین موضوعی وجود نداشته است.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،نوروزی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی برنا در مورد اینکه چرا از عدم حضور خود در مجمع عمومی فدراسیون تنیس روی میز گله مند است، گفت: این درست که فدراسیون باید تصمیم بگیرد که چه کسانی در مجمع حضور داشته باشند اما فکر می‌کنم عدم دعوت من به مجمع اخیر به دلیل اتفاقاتی بود که در چند وقت اخیر بین من و فدراسیون رخ داده است.

     

    وی در مورد اینکه رییس فدراسیون تنیس روی میز اعلام کرده ما از نفرات اول رنکینگ تنیس روی میز برای حضور در مجمع دعوت کرده بودیم و در ابتدا به جای پوریا عمرانی قصد داشتیم نوشاد عالمیان و واحد مالمیری را دعوت کنیم، افزود: همیشه در مجامع فدراسیون رسم بر این بوده که دو نفر به عنوان نماینده بازیکنان حضور داشته باشند ضمن اینکه این موضوع که نفرات اول رنکینگ باید در مجمع حضور داشته باشند، پیش از این مطرح نبوده است. البته اگر می‌خواستند بر اساس رنکینگ هم نفرات حاضر در مجمع را مشخص کنند، در حال حاضر نوشاد عالمیان نفر اول است، نیما برادرش نفر دوم است و من نفر سوم.

     

    این ملی پوش تنیس روی میز ایران در ارتباط این صحبت زارع پور که معتقد است عمرانی هم می‌تواند از حق بازیکنان در مجمع دفاع کند، ادامه داد: پوریا عمرانی در شرایطی به عنوان نماینده بازیکنان در مجمع حضور یافته که با ۱۶ و ۱۷ سال سن از نفرات جوان پینگ پنگ ایران به شمار می‌رود و خود من هم به این بازیکن جوان و مودب علاقه دارم. پوریا یک بازیکن خجالتی و کم رو است و با توجه به جوانی‌اش فکر نمی‌کنم که از مشکلات و مسایل مختلف تنیس روی میز به‌ویژه بعد از آن اعتصاب بی سابقه بازیکنان اطلاع چندانی داشته باشد و برای همین فکر می‌کنم در مجمع افراد با سابقه ای مثل نعمتی یا اخلاق پسند باید حضور می‌داشتند و یا حتی مهران احمدی و واحد مالمیری که جزو نفرات باتجربه تیم ملی به شمار می‌روند.

     

    نوروزی با انتقاد از شرایط فعلی تنیس روی میز یادآور شد: آقای زارع پور موقعی که به فدراسیون تنیس روی میز آمدند اطلاع چندانی از وضعیت ملی پوشان این رشته و سوابق آن‌ها نداشتند به‌ویژه من که در المپیک حضور داشتم و قهرمانی‌های زیادی را در ایران به دست آورده و برای تیم ملی زحمت کشیده بودم که البته موفقیت های من مربوط به دوره ریاست آقای شهنازی بود. ایشان اعلام کردند به من ارفاق شده در حالیکه من وقتی به کمیته انضباطی فدراسیون احضار شدم، متوجه شدم که خود کمیته انضباطی هم آیین نامه چندان مشخصی ندارد و ضابطه مند نیست.

     

    وی درباره محرومیت خود که فدراسیون مدعی است لغو شده هم گفت: بله، به من هم اعلام کرده‌اند که محرومیتم بخشیده شده اما در عمل می‌بینیم که این طور نیست و من دو اردوی تیم ملی برای مسابقات جهانی فرانسه و آسیایی کره جنوبی و نیز پروتور زاگرب را از دست دادم و عملاً ۶ ماه دوری از تیم ملی را تجربه می کنم.

     

    نوروزی درباره اینکه آیا امیدوار به حضور دوباره در تیم ملی تنیس روی میز هست یا خیر؟ خاطر نشان کرد: اگر آقای علیدخت صلاح بدانند و من را دعوت کنند در خدمت این تیم هستم ولی اگر دعوتم نکنند سعی می‌کنم در شرایط آمادگی خودم را نگه دارم تا وضع تغییر کند و بعد دوباره در خدمت تیم ملی باشم. البته شنیده‌ام که آقای زارع پور اعلام کردند که در تیم ملی باید جوان گرایی شود. اما اینکه این جوان گرایی با حضور پوریا عمرانی در مجمع صورت گرفته نه در تیم ملی!

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بخشش محرومیتم در حدحرف بود نوروزی: به جای تیم ملی در مجمع جوانگرایی کردند!"
    تازه ترین اخبار