امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۴:۳۷  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۶ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 40463
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دومین مرحله از اردوی آمادگی تیم های ملی تنیس روی میز پیوند اعضای آقایان و بانوان به منظور شرکت در مسابقات جهانی از فردا سه شنبه در سنندج آغاز می شود.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرنگار ایرنا در دومین مرحله اردوی تدارکاتی هفت پینگ پنگ باز حضور دارند…

    دومین مرحله از اردوی آمادگی تیم های ملی تنیس روی میز پیوند اعضای آقایان و بانوان به منظور شرکت در مسابقات جهانی از فردا سه شنبه در سنندج آغاز می شود.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرنگار ایرنا در دومین مرحله اردوی تدارکاتی هفت پینگ پنگ باز حضور دارند و تمرینات خود را به منظور آمادگی برای حضور در نوزدهمین دوره مسابقات جهانی ۲۰۱۳ پیوند اعضا در دوربان آفریقای جنوبی، دنبال می کنند.

     

    کیوان تیشه گران (کردستان)، بابک فتاحی (کرمانشاه)، بهاره بیگی ، سمیه کریمی و نرگس حمیدی (همدان)، صدیقه صفری و مهری اسکندری (مرکزی) در این مرحله از اردو حضور دارند.

     

    دومین مرحله از اردوی آماده سازی تیم تنیس روی میز پیوند اعضای آقایان و بانوان ایران از فردا ۱۷ اردیبهشت آغاز و تا ۲۵ اردیبهشت جاری به میزبانی سازمان بهزیستی شهرستان سنندج ادامه خواهد داشت.

     

    ورزشکاران تیم ملی تنیس روی میز پیوند اعضا از امروز دوشنبه وارد سنندج شده اند و از فردا نیز آقایان در سالن بهاران و خانم ها در سالن استقلال شهر سنندج تمرینات خود را آغاز می کنند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اردوی آمادگی تیم ملی تنیس روی میز پیوند اعضا در سنندج برگزار می شود"
    تازه ترین اخبار