امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۳:۴۷  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۷ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 40497
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     رئیس هیئت تنیس روی میز ایلام گفت: هزینه حضور در مجمع فدراسیون را نداشنیم و به همین دلیل شرکت نکردیم.     به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،کرم‌الله پوراسماعیل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد عدم حضورش در مجمع فدراسیون تنیس روی میز اظهار داشت: شرکت نکردن در این…

     

     

    رئیس هیئت تنیس روی میز ایلام گفت: هزینه حضور در مجمع فدراسیون را نداشنیم و به همین دلیل شرکت نکردیم.

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،کرم‌الله پوراسماعیل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد عدم حضورش در مجمع فدراسیون تنیس روی میز اظهار داشت: شرکت نکردن در این مجموعه تنها به این دلیل بود که بودجه‌ای برای سفر به یزد نداشتیم. چند سال است که برای حضور در مجامع از هزینه شخصی استفاده می‌کنیم و این بار دیگر نمی‌توانستم.

     

    وی ادامه داد: کل بودجه ما ۷۰۰ هزار تومان بود و برای سفر به یزد باید حدود ۵۰۰ هزار تومان هزینه می‌کردم به همین دلیل نرفتم. با مدیرکل ورزش و جوانان استان هم این موضوع را در میان گذاشتم. به زارع‌پور رئیس فدراسیون هم زنگ زدم تا موضوع را در میان بگذارم اما او جوابم را نداد.

     

    رئیس هیئت تنیس روی میز ایلام در خصوص مشکلات این استان عنوان کرد: شما خودتان باید قضاوت کنید که با ۷۰۰ هزار تومان بودجه چه کاری می‌توانید انجام دهید. ما بدون هیچ چشم‌داشتی و تنها برای تنیس روی میز کار می‌کنیم.

     

    به دلیل اینکه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این رشته وجود ندارد تنها نگاهمان به بودجه فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان است. اگر هزینه بدهند فعالیت می‌کنیم در غیر این صورت نمی‌توانیم کاری کنیم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رئیس هیئت تنیس روی میز ایلام :هزینه حضور در مجمع فدراسیون را نداشنیم و به همین دلیل شرکت نکردیم"
    1. مرتضی موغلی گفت:

      با سلام.به احتمال ۹۰ درصد تا هفته آینده برکنار خواهد شد.


    تازه ترین اخبار