امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۲۴:۳۹  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۷ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 40506
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رقابت های تنیس روی میز قهرمانی دانش آموزان مقطع ابتدایی استان گیلان، روز سه شنبه با معرفی نفرات برتر در لنگرود پایان یافت.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل از   خبرنگار ایرنا، در این دوره از رقابت ها که بین دانش آموزان پسر مقطع تحصیلی ابتدایی برگزار شد، ۶۰ دانش آموزان…

    رقابت های تنیس روی میز قهرمانی دانش آموزان مقطع ابتدایی استان گیلان، روز سه شنبه با معرفی نفرات برتر در لنگرود پایان یافت.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل از   خبرنگار ایرنا، در این دوره از رقابت ها که بین دانش آموزان پسر مقطع تحصیلی ابتدایی برگزار شد، ۶۰ دانش آموزان از شهرها و بخش های مختلف استان گیلان حضور داشتند.

     

    دانش آموزان شرکت کننده در این دوره از رقابت ها، در قالب ۱۵ تیم، در سالن ورزشی شهدای هفتم تیر شهرستان لنگرود با هم به رقابت پرداختند.

     

    در پایان این رقابت ها، تیم تنیس روی میز دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی لاهیجان عنوان قهرمانی را کسب کرد، تیم لنگرود در مکان دوم قرار گرفت، تیم های ناحیه یک رشت و آستارا نیز به طور مشترک سوم شدند.

     

    در پایان از سوی مسوولان برگزاری این دوره از رقابت ها، به تیم های برتر لوح و جام قهرمانی و به نفرات برتر نیز لوح و مدال قهرمانی اهداء شد

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رقابت های تنیس روی میز قهرمانی دانش آموزان گیلان پایان یافت"
    تازه ترین اخبار