امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۲۲:۳۹  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 40517
    ارسال خبر چاپ خبر
  • اشکان ادهمی نونهال آینده دار خوزستانی روی دست همه زد و بعنوان پدیده  نونهالان خوزستان به مقام قهرمانی دست یافت. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مسابقات تنیس روی میز آزاد و دسته برتر نونهالان استان خوزستان با حضور ۴۵ نفر از بهترین های استان خوزستان در سالن تنیس روی میز انقلاب اهواز برگزار شد…

    اشکان ادهمی نونهال آینده دار خوزستانی روی دست همه زد و بعنوان پدیده  نونهالان خوزستان به مقام قهرمانی دست یافت.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مسابقات تنیس روی میز آزاد و دسته برتر نونهالان استان خوزستان با حضور ۴۵ نفر از بهترین های استان خوزستان در سالن تنیس روی میز انقلاب اهواز برگزار شد که پس از انجام ۹۷ مسابقه انفرادی با قهرمانی اشکان ادهمی از اهواز به پایان رسید.

    اشکان ادهمی فرزند بازیکن سابق استان و مربی بازیکن ساز آقای صادق ادهمی می باشد که مطمئنا با درایت پدر میتوان به سکوهای قهرمانی دست یابد.امیدواریم هیئت استان خوزستان بانمرکز وتوجه به این آینده سازان استان و کشور نگریسته و با سرمایه گذاری وبرنامه ریزی مناسب زمینه موفق هرچه بیشتر این قهرمانان را فراهم کند.

    نتایج این مسابقات به شرح زیر است:

    ۲-   محمدرضا کشاورزی ۳- علیرضا بابادی وند ۴- آقایان ابراهیم علیپور ۵-حسام فاطمی زاده ۶- سامان ذلکی نژاد  ۷-محمدرضا مهری۸- متین رضوان ۹- مبین قراچه ۱۰-سید مهدی پور محمد ۱۱- محمد مهدی باشت باویان 

    نفرات نهم تا یازدهم  به مسابقات آزاد خوزستان سقوط کردند.

    نکته جالب دیگر این مسابقات حضور ۵ خرمشهری ۵ اهوازی و ۱ آبادانی در دسته برتر بود که نشان دهنده قدرت ورزشکاران پایه این ۲ شهر است .

    هیأت تنیس روی میز استان خوزستان در نظر دارد با برنامه ریزی منظم خود و برگزاری اردو در جهت هر چه قوی تر کردن تیمهای پایه خود بیش از پیش تلاش نماید لذا به همفکری همه صاحب نظران استان زرخیز خوزستان نیازمند است .

    هیأت تنیس روی میز استان خوزستان به تمام قهرمانان خود افتخار می کند و برای تمام این قهرمانان آرزوی موفقیت و سربلندی دارد .

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "قهرمانی(اشکان ادهمی) پدیده جدید نونهالان خوزستان"
    1. بخشنده گفت:

      با سلام
      به تمامی قهرمانان و مربیان استان خوزستان خدا قوت گفته و امیدوارم در سطح کشور نیز موفق باشند . انشاالله

    2. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      جناب آقای عبدالله شمس
      با سلام
      احتراما؛دیدگاه شما محترم است و قابل بررسی!
      اما در ارتباط با اینکه فرموده اید که در انتخاب بعدی دقت کنیم کسی را انتخاب کنیم که بدرد استان بخورد! باید خدمت شما دوست عزیز بصورت خیلی صریح عرض کنم که گاهی اوقات آدم بر سر یک دوراهی خطرناک قرار میگیرد یا بقولی بین بد و بدتر ! اما خیال شما را راحت کنم که تحت هر شرایطی امکان ندارد یک غیر پینگ پنگی زمام امور تنیس روی میز خوزستان را برعهده بگیرد!زیرا همه باهم مدتهاست تمام نحرکات را از نزدیک رصد کرده وبا وجود انتقادات طبیعی از هیئت فعلی با قاطعیت خدمت شما اعلام میکنم که هیچ خطری هیئت فعلی را تهدید نمی کند.جهت اطلاع بیشتر ؛منظور از غیر پینگ پنگی کسانی است که فقط در این رشته مدرک گرفته اما عضو این خانواده محسوب نمی شوند!آن هم با رابطه!پس انشاالله مجبوریم هر طوری که شده با این هیئت کج دار و مریض بسازیم که اوضاع از این بدتر نشود!
      با تشکر

    3. فاطمه شیرعلی گفت:

      اشکان جان قهرمانیت رو تبریک میگم امیدوارم همیشه موفق و باشی

    4. ارش(مارون) گفت:

      اشکان جان
      گل کاشتی واقعا بهت تبریک میگم و امیدوارم موفق و پیروز باشی.


    تازه ترین اخبار