امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۲۲:۱۴  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۹ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 40532
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تیم ملی زنان چین از بازیکنان با استعدادی نشکیل شده است که یکی از آنان (لیو شی ون) نفر دوم رده بندی جهانی می باشد. به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،سرمربی تیم ملی زنان چین اعتقاد دارد که این بازیکن یکی از مهره های خوب تیم ملی زنان چین می باشد که…


    تیم ملی زنان چین از بازیکنان با استعدادی نشکیل شده است که یکی از آنان (لیو شی ون) نفر دوم رده بندی جهانی می باشد.

    به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،سرمربی تیم ملی زنان چین اعتقاد دارد که این بازیکن یکی از مهره های خوب تیم ملی زنان چین می باشد که از استعداد و پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است.

    (لیو شی ون) اکنون به سن ۲۲ سالگی رسیده تجربه حضور در مسابقات فراوانی را در کارنامه خود داشته که او را بعنوان یکی از بازیکنان تیم ملی زنان چین مطرح کرده است.

    (کنگ لینگوای) سر مربی تیم زنان چین در این باره گفته است که :یکی از مشکلات (لیو شی ون) در مسابقات عدم ثبات روانی او می باشدکه باعث نوسان در بازیهای او شده است.

    این مربی در این باره گفت:اگر (لیو شی ون) میخواهد بازیکن ثابت ومطرحی در تیم ملی چین باشد باید به یک ثبات روحی و روانی در مسابقات خود دست یافته و براین مشکل غلبه پیدا کند.

    مربی تیم ملی زنان چین گفت: امیدواریم این بازیکن بتواند در مسابقات پیش رو با اعتماد به نفس بالاتری قدم به میدان گذاشته و با نتایج خوب خود بعنوان یک یار ثابت و قابل اعتماد تبدیل گردد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اظهار نظر سرمربی تیم ملی زنان چین در باره (لیو شی ون) !"
    تازه ترین اخبار