امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۰۶:۱۱  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 40554
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     مسئول کمیته آموزش فدراسیون تنیس روی میز گفت: مقاله ارسالی در مورد آمادگی جسمانی به فدراسیون جهانی با همکاری رئیس فدراسیون بوده است.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،جواد شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه چرا در مقاله وی که برای فدراسیون جهانی تنیس روی میز…

     

     

    sq-thumb-5716512836

    مسئول کمیته آموزش فدراسیون تنیس روی میز گفت: مقاله ارسالی در مورد آمادگی جسمانی به فدراسیون جهانی با همکاری رئیس فدراسیون بوده است.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،جواد شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه چرا در مقاله وی که برای فدراسیون جهانی تنیس روی میز ارسال شده است، نام محمد زارع‌پور رئیس فدراسیون نیز وجود دارد، گفت: ما مقاله «ارتباط بین موفقیت و پیکرشناسی و آمادگی جسمانی در بین بازیکنان نخبه مرد ایرانی» را به کمک یکدیگر تهیه کردیم و به فدراسیون جهانی فرستادیم که خوشبختانه با موفقیت هم همراه بود. البته باید بگویم که ابتدا خود زارع‌پور این مسئله را مطرح کرد و برای خود من هم جالب بود.

     

    وی در مورد اینکه گفته می‌شود او اطلاعاتی در مورد آمادگی جسمانی و تحصیلات آکادمیک ندارد و چطور در این مقاله کمک کرده است؟ اظهار داشت: درست است که زارع‌پور آمادگی جسمانی را به صورت آکادمیک نگذرانده است، اما در این زمینه علاقه مند و اطلاعت زیادی دارد. من زمانی هم هم که با هاشمی طبا کار می‌کردم، به او این ایراد را می‌گرفتند که وی مهندسی صنایع خوانده است و چطور مسائل آمادگی جسمانی را تجزیه و تحلیل می‌کند، اما واقعیت این است که او هم در مورد مسائل ورزشی و آمادگی جسمانی تجربی کار کرده و کارشناس شده بود.

     

    وی در پاسخ به این سوال که همچنین گفته می‌شود درج نام او برای کسب رزومه بوده است،، تاکید کرد: اصلا اینطور نیست و چه دلیلی دارد. او تنها به این دلیل که علاقه مند بوده این کار را شروع کرده است.

     

    مسئول کمیته تخصص فدراسیون تنیس روی میز گفت:‌ یک زمانی زارع‌پور در مورد بالا بودن درصد چربی بازیکنان ملی‌پوش صحبت‌هایی را کرد که درست هم بود و پس از آن خود بازیکنان به این مسئله پی بردند و در فکر کاهش وزن بودند.

     

    شفیعی عنوان کرد: شاید در بخش های دیگر به عملکرد زارع‌پور انتقاد وارد باشد، اما در مورد این موضوع به دلیل اینکه خودم از نزدیک مسائل را دیده‌ام اطلاعات او در زمینه آمادگی جسمانی بالاست و مقاله را هم با یکدیگر پیش بردیم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "شفیعی:مقاله ارسالی به فدراسیون جهانی با همکاری زارع‌پور بوده است!"
    تازه ترین اخبار