امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۲۶:۰۱  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۲۱ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 40571
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   لیوکولیانگ سرمربی تیم ملی چین تولد دختران دوقلوی خود را پاریس جشن خواهد گرفت. به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،سرمربی نامدار تیم تنیس روی میز چین تولد دختران دوقلوی خود را در پاریس جشن خواهد گرفت. تیم ملی چین  برای آمادگی کامل برای شرکت در مسابقات جهانی فرانسه در کمپ اشلاگر…

    921B580C01F64389ABD0723752F0952B_copy_365x265

     

    لیوکولیانگ سرمربی تیم ملی چین تولد دختران دوقلوی خود را پاریس جشن خواهد گرفت.

    به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،سرمربی نامدار تیم تنیس روی میز چین تولد دختران دوقلوی خود را در پاریس جشن خواهد گرفت.

    تیم ملی چین  برای آمادگی کامل برای شرکت در مسابقات جهانی فرانسه در کمپ اشلاگر به سر می برد .سرمربی تیم ملی چین که بدلیل مسئولیت خطیر خود درامر مربیگری فرصت کمی داشته تا به خانواده اش سربزند و درکنار دوقلوهایش باشد. لذا به همین خاطر قرار است سومین سالگرد تولد دوقلوهای خود را در پاریس جشن بگیرد.

    به گفته لیوکولیانگ گرانبها ترین سرمایه خود را دختران دوقلوی خود می داند و بسیار متاسف است که درسومین سالگرد تولد آنان در کنارشان قرار ندارد.

    اسم دختران دوقلوی مشهورترین سرمربی تنیس روی میز جهان (ینگینگ به معنای برنده و یی یی به معنای یگانه  وتک می باشد).

    لیوکولیانگ در این باره گفته است که : من سومین سالروز تولد  دختران عزیز ودوست داشتنی ام را صمیمانه تبریک میگویم و امیدوارم که وضعیت من را درک کنند .

    این مربی مشهور جهان اظهار داشت که من در این ارتباط احساس گناه میکنم واگر وضعیت اینطوری پیش برود این دختران دوست داشتنی من بدخلق خواهند شد.

    این مربی در خاتمه گفت که ینگ ویی برای من خیلی عزیز هستند و آنان را بسیار دوست دارم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سرمربی تیم ملی تنیس روی میز چین تولددوقلوهای خود را در پاریس جشن خواهد گرفت"
    تازه ترین اخبار