امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۲۹:۵۹  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۲۰ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 40652
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان کرمانشاه گفت: متاسفانه ورزش پینگ‌پنگ در کرمانشاه در سایه و حاشیه ورزش‌های دیگر قرار گرفته و از جذابیت آن کاسته شده است.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،شهاب مژگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با بیان اینکه متاسفانه ورزش پینگ‌پنگ در استان کرمانشاه در…

     

     

    رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان کرمانشاه گفت: متاسفانه ورزش پینگ‌پنگ در کرمانشاه در سایه و حاشیه ورزش‌های دیگر قرار گرفته و از جذابیت آن کاسته شده است.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،شهاب مژگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با بیان اینکه متاسفانه ورزش پینگ‌پنگ در استان کرمانشاه در سایه ورزش‌های دیگر قرار گرفته است، افزود: این ورزش در دهه ۶۰ از طرفداران بسیاری در کرمانشاه برخوردار بود و متاسفانه امروزه از جذابیت این ورزش کم شده است.

     

    مژگانی با بیان اینکه امروزه اکثر علایق مردم به ورزش‌هایی در معرض دید است، ادامه داد: ورزش‌هایی مانند فوتبال و کشتی به دلیل اینکه بیشتر در معرض دید عموم هستند از جذابیتی بیشتر برای مردم برخوردارند.

     

    مژگانی با بیان اینکه متاسفانه اکثر جوانانی که به سالن پینگ‌پنگ می‌آیند پس از مدتی از ادامه کلاس انصراف می‌دهند، خاطرنشان کرد: در کرمانشاه دو سالن اختصاصی پینگ‌پنگ در خیابان ۲۲ بهمن و نیز کیهان‌شهر وجود دارد و این هیئت از حداقل امکانات ورزشی برخوردار است.

     

    رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان کرمانشاه در مورد اولویت‌های کاری این هیئت گفت: جذب نوجوانان و جوانان به این ورزش از مهم‌ترین اولویت‌های ما است و با اعلام تقویم مسابقات پینگ‌پنگ به شهرستان‌ها، آن‌ها را از برگزاری مسابقات استانی با خبر می‌کنیم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مژگانی:پینگ‌پنگ در کرمانشاه در حاشیه قرار گرفته است"
    تازه ترین اخبار