امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۱۵:۱۵  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۲۰ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 40690
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ایران با اشاره به آمادگی ملی پوشان برای حضور در مسابقات جهانی فرانسه عنوان کرد که اگر نوشاد عالمیان بتواند در جمع ۳۲ نفر نهایی این رقابت ها باشد، نتیجه مطلوبی را کسب کرده است.       به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ابراهیم علیدخت در گفت وگو…

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ایران با اشاره به آمادگی ملی پوشان برای حضور در مسابقات جهانی فرانسه عنوان کرد که اگر نوشاد عالمیان بتواند در جمع ۳۲ نفر نهایی این رقابت ها باشد، نتیجه مطلوبی را کسب کرده است.

     

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ابراهیم علیدخت در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: در مجارستان بازی دوستانه ای را با تیم ملی مجارستان داشتیم و توانستیم آن ها را شکست دهیم. در مجموع شرایط تیم ملی خوب است و ملی پوشان آماده هستند.

     

     

     

    وی درباره مسابقات جهانی پاریس اظهار کرد: نباید بگوییم که در مسابقات جهانی پاریس به دنبال مدال هستیم بلکه تلاش می کنیم که نتیجه خوبی بگیریم . در حال حاضر نوشاد عالمیان وضعیت خوبی دارد و با توجه به این که نتایج مطلوبی را در کاپ آسیا کسب کرده است، سرحال و آماده به نظر می رسد. اگر اتفاق خاصی نیفتد و او بتواند بین ۳۲ نفر نهایی قرار بگیرد بهترین نتیجه را گرفته است.

     

     

     

    علیدخت افزود: همچنین نیما عالمیان باز هم کمی از ناحیه مچ پا احساس ناراحتی می کند که امیدوارم مورد خاصی نباشد و بتواند در فرانسه خوب ظاهر شود اما شرایط او بهتر از هنگ کنگ است. مهران احدی هم بازیکن باتجربه ای است. البته احدی مدت طولانی از مسابقات برون مرزی دور بوده است به همین دلیل من بازی انفرادی با مجاری ها ترتیب دادم تا او و دیگر بازیکنان آمادگی بیشتری پیدا کنند. فکر می کنم هر چقدر جلوتر می رویم شرایط بهتر می شود. احدی باید تجربه اش را در مسابقات جهانی نشان دهد.

     

     

     

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز خاطرنشان کرد: حمیدرضا طاهرخانی هم بازیکن آینده داری است و خوب تمرین کرده است. او انگیزه بالایی دارد و امیدواریم بتواند با توجه به انگیزه ای که دارد و تمرینات خوبی که پشت سر گذاشته، در رقابت های پاریس خوب ظاهر شود.

     

     

     

    وی درباره این که چرا احدی در کنار دیگر ملی پوشان به تورنمنت جهانی زاگرب کراوسی اعزام نمی شود؟ گفت: اسم احدی را خودم نداده بودم و اصلا مسئله این نبوده که اسم او از لیست فراموش شده است. در اصل قرار بود که تیم امید به این رقابت ها اعزام شود که بر این اساس نیما عالمیان و پوریا عمرانی گزینه های ما برای حضوردر این تورنمنت بودند. حتی من نام آرمین روئین تن را هم داده بودم اما او گذرنامه خود را گم کرد و به همین دلیل از لیست کنار رفت. نوشاد عالمیان هم چون مسابقات “فینال بزرگ” را در پیش دارد در این لیست قرار داشت و محمدرضا اخلاق پسند با توجه به این که به ترکیب تیم اعزامی به مسابقات آسیایی اضافه شده است نیاز داشت که پیش از این مسابقات به یک تورنمنت برود اما مهران احدی در مسابقات جهانی حاضر خواهد بود و پیش از این هم به تورنمنت مجارستان اعزام شده است، به همین دلیل او را در این لیست قرار ندادم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "علیدخت:برای بهترین نتیجه به مسابقات جهانی می‌رویم"
    تازه ترین اخبار