امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۴:۳۶  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۲۰ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 40699
    ارسال خبر چاپ خبر
  • هیات تنیس روی میز ارومیه در بین ۱۱ هیات شهرستانی عنوان برتر در سطح آذربایجان غربی را به خود اختصاص داد.     به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به ملاک های ارزیابی فدراسیون تنیس…

    هیات تنیس روی میز ارومیه در بین ۱۱ هیات شهرستانی عنوان برتر در سطح آذربایجان غربی را به خود اختصاص داد.

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به ملاک های ارزیابی فدراسیون تنیس روی میز شامل حضور در مسابقات مختلف، حضور ورزشکاران شهرستان در مسابقات لیگ دسته یک استان، عضویت در تیم استانی، پاسخگویی به نامه ها، میزبانی مسابقات، حضور در جلسات استانی، پیگیری تقویم ورزشی، هیات ارومیه با کسب ۱۰۴۰ امتیاز در مکان نخست ارزشیابی استانی قرار گرفت.

     

    سجاد خوبدل اظهار کرد: بر همین اساس هیات های تنیس روی میز شهرستان مهاباد و میاندوآب نیز به ترتیب با کسب ۸۰۰ و ۵۴۵ امتیاز در مکان های بعدی قرار گرفتند.

     

    وی گفت: ارومیه، مهاباد، میاندوآب، خوی، محمدیار، سلماس، بوکان، نقده، چایپاره، پیرانشهر و تکاب ۱۱ هیات رشته تنیس روی میز استان هستند که به ترتیب در مکان های اول تا یازدهم جدول برترین های هیات استان در سال ۹۱ قرار گرفته اند.

    گفتنی است این استان مقام شانزدهم در بین استانهای کشور را دارا می باشد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "هیات تنیس روی میز ارومیه برترین هیات آذربایجان غربی شناخته شد"
    تازه ترین اخبار