امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۸:۴۳  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۲۱ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 40758
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ورزشکاران تنیس روی میز ۱۳۰ کشور جهان از امروز وارد فرانسه/پاریس محل برگزاری مسابقات جهانی می شوند. به گزارش بخش خارجی پینگ پنگ کشور، با پایان انتظار برای شروع مسابقات جهانی در فرانسه بازیکنان ۱۳۰ کشور جهان از امروز وارد این کشور می شوند. مسابقات جهانی فرامسه رکوردار در حضور بازیکنان و کشورهاست.۴۶۳ مرد و۳۶۰…

    Paris-330x208

    ورزشکاران تنیس روی میز ۱۳۰ کشور جهان از امروز وارد فرانسه/پاریس محل برگزاری مسابقات جهانی می شوند.

    به گزارش بخش خارجی پینگ پنگ کشور، با پایان انتظار برای شروع مسابقات جهانی در فرانسه بازیکنان ۱۳۰ کشور جهان از امروز وارد این کشور می شوند.

    مسابقات جهانی فرامسه رکوردار در حضور بازیکنان و کشورهاست.۴۶۳ مرد و۳۶۰ زن مجموع ۸۲۳ بازیکن از ۱۳۰ کشور جهان یک رکورد محسوب می شود.

    آدام شرارا رئیس فدراسیون تنیس روی میز جهانی(ittf) در این باره می گوید: ما در پاریس پس از ده سال دوباره  دور هم جمع شده ایم با این تفاوت که امثال پاریس دارای یک رکورد بی سابقه در ارتباط با شرکت کنندگان می باشد.

    در این مسابقات تیم ملی چین بدنبال دفاع از قهرمانی خود که در سال ۲۰۱۱ در روتردام هلند بدست آمد می باشد.

    امسال شاهد مسابقات بسیار جالبی خواهیم بود چون هم ژان ژیک و هم دینگ نینگ همچنلن در این مسابقات حضور دارند و وباید منتظر ماند و دید که آیا این بازیکنان میتوانند از مقام قهرمانی خود دفاع کنند یا خیر؟

    تیمو بول آلمانی و دیمیتریج اوچاروف، در کنار جون میزوتانی ژاپن بعنوان بازیکنان خطرناکی برای قهرمانان مدعی چین محسوب می شوند.

    مسابقات جهانی فرانسه دارای ویژگیهای جالبی می باشد که میتوان به حضور ژان میشل سیو ۴۳ ساله  بلژیکی در این دوره از مسابقات نام برد که با حضور در این مسابقات رکوردار ۲۲ دوره حضور در مسابقات جهانی تنیس روی میز خواهد شد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پایان انتظار/ورود بازیکنان ۱۳۰ کشور جهان به پاریس!"
    1. به امید موفقیت کاپیتان تیم ملی آقای مهران احدی عزیز و سایر بازیکنان تیم ملی ایران


    تازه ترین اخبار