امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۲۹:۳۸  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۲۱ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 40775
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ملی پوش تنیس روی میز می گوید تلاش می کند در مسابقات جهانی فرانسه، بهرین بازی خود را به نمایش بگذارد.       به گزارش پایگاه تخصصی پنگ پنگ کشور،مریم صامت در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) درباره وضعیت آمادگی خود پیش از مسابقات جهانی فرانسه اظهار کرد: آخرین مسابقه…

    ملی پوش تنیس روی میز می گوید تلاش می کند در مسابقات جهانی فرانسه، بهرین بازی خود را به نمایش بگذارد.

     

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پنگ پنگ کشور،مریم صامت در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) درباره وضعیت آمادگی خود پیش از مسابقات جهانی فرانسه اظهار کرد: آخرین مسابقه بین المللی ما مربوط به مسابقات کاپ فجر در تهران بوده است و پس از آن تمریناتم را در خانه ادامه دادم تا آمادگی ام را نگه دارم. حالا هم شرایط خوبی دارم و امیدوارم نتیجه خوبی در مسابقات جهانی بگیرم.

     

     

     

    وی اردوی تیم ملی در مجارستان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با توجه به تمریناتی که در اردوی مجارستان داشتیم، شرایط خوبی دارم. تمام تلاشم را می کنم که بهترین بازی خود را در این رقابت ها به نمایش بگذارم. مهم نیست بازیکنی که مقابلم قرار می گیرد رنکینگ بهتری نسبت به من دارد یا خیر، چون بارها پیش آمده که بازیکنی با رنکینگ پایین حریف قدرتمندی که رنکینگ بالاتری نسبت او را دارد شکست داده است.

     

     

     

    صامت معتقد است، مسابقات جهانی می تواند در ارتقاء رنکینگ او و هم تیمی هایش تاثیرگذار باشد

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مریم صامت: در مسابقات جهانی بهترین بازی‌ام را انجام می‌دهم"
    تازه ترین اخبار