امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۲۸:۵۴  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۲۲ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 40799
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     با قرعه کشی  اولیه مسابقات جهانی فرانسه سرگروههای مسابقات مشخص شدند. به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،با قرعه کشی  اولیه رقابتهای جهانی فرانسه بازیکنان شرکت کننده حریفان خود را شناختند. تاکنون سرگروهای رقابتهای انفرادی در بخش مردان و زنان مشخص شده اند که طبق مقررات در نظر گرفته شده ۴۸…

     

     

    با قرعه کشی  اولیه مسابقات جهانی فرانسه سرگروههای مسابقات مشخص شدند.

    به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،با قرعه کشی  اولیه رقابتهای جهانی فرانسه بازیکنان شرکت کننده حریفان خود را شناختند.

    تاکنون سرگروهای رقابتهای انفرادی در بخش مردان و زنان مشخص شده اند که طبق مقررات در نظر گرفته شده ۴۸ نفر اول رنکینگ جهانی مستقیما وارد جدول ۱۲۸ نفره پایانی شده که نوشاد عالمیان نماینده کشورمان با رنکینگ جهانی ۵۱نیز جزو این بازیکنان بوده که درردیف ۶۹ جدول مسابقات  قرار گرفته شده است.

    باتوجه به رنکینگ نوشاد عالمیان که مرد ۵۱ جهان می باشد به نظر می رسد که این بازیکن در مسابقات اول خود با بازیکنی روبرو گردد که از لحاظ رده بندی برای او مشکلی ایجاد نکند.در صورتیکه نوشاد در مسابقه اول خود پیروز گردد به جمع ۶۴ بازیکن برتر صعود خواهد کرد وبه احتمال زیاد باید با نفر اول تیم ملی فرانسه (آندریان ماتنت )که طبیعتا از مزایای میزبانی نیز بهره خواهد برد روبرو گردد.

    این بازیکن فرانسوی دارای رنکینگ جهانی ۲۷ می باشد.گفتنی است این بازیکن در رقابتهای انتخابی تیم ملی فرانسه از یک بازیکن جوان فرانسوی شکست خورده و طبق آخرین مصاحبه از این بازیکن اظهار داشته که در مسابقات جهانی تحت فشار فراوانی قرار دارد.

    فردا(۲۲اردیبهشت) جدولهای گروهی این مسابقات قرعه کشی خواهد شد ودر همین بخش منشر خواهد شد.

    شانزده  نفر برتر رده بندی جهان در بخش مردان به شرح زیر می باشند که بعنوان سرگروه در جدول مسابقات قرعه کشی شده اند:

    singel-men1 singel-men2

    در بخش بانوان نیز همانند جدول آقایان طبق رنکینگ جهانی بازیکن از میان برترینها قرعه کشی شده و در جدول بعنوان سرگروه قرار داده شده اند.

    فردا باید منتظر بود تا ببینیم دختران کشورمان در مرحله گروهی با کدام بازیکنان روبرو خواهند شد.

    singel-women1 singel-women2

    در بخش دونفره مردان نیز قرعه کشی انجام شد و دوبرادران عالمیان بعنوان یاران دونفره در کنار هم قرار گرفته اند وهمچنین طاهر خانی و مهران احدی نیز زوج بدی دونفره را تشکیل داده اند.

    عالمیانها در ردیف ۶۴ جدول دونفره قرار گرفته ودر دور اول با استراحت مواجه شده اند.زوج مهران احدی و حمید رضا طاهر خانی در ردیف ۷۳ این جدول قرار گرفته و باید با زوج کاستاریکایی مواجه شوند.

    doble-men1 doble-men2

     

    در جدول دونفره زنان نیز بازیکنان کشورمان حضور دارند البته بدلیل اینکه تیم ملی بانوان ایران با سه نفر در این مسابقات حاضر شده است یکی از بازیکنان شانس حضور در این مسابقات را از دست داده است.تیم جمهوری اسلامی ایران در بین ۱۴۷ کشور شرکت کننده تنها تیمی است که با سه نفر از بانوان مظلوم شرکت کرده است.

    زوج ندا شهسواری و مریم صامت  در ردیف ۸ این جدول قرار گرفته و در مرحله اول با استراحت مواجه شده اند.مریم صامت دیگر بازیکن شایسته تیم ملی بانوان از حضور در این مسابقات محروم شده است.

     

     

    doble-women1 doble-women2

     

    جدول میکس دوبل  مسابقات جهانی فرانسه در زیر آمده است:

    mix1 mix2 mix3

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات جهانی فرانسه(۱۳)قرعه کشی اولیه مسابقات انجام شد"
    تازه ترین اخبار