امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۲۴:۵۸  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۲۳ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 40890
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   باانجام قرعه کشی جدولهای گروهی رقابتهای جهانی فرانسه به نظر می رسد که راه برای صعود تمام بازیکنان مرد و زن ملی پوشان ایران باز باشد.   با بررسی وضعیت بازیکنان کشورمان در جدولهای قرار گرفته شده وبا در نظر گرفتن رنکینگ آنان به نظر می رسد که تمام بازیکنان زن و مرد ایرانی…

     

    باانجام قرعه کشی جدولهای گروهی رقابتهای جهانی فرانسه به نظر می رسد که راه برای صعود تمام بازیکنان مرد و زن ملی پوشان ایران باز باشد.

     

    با بررسی وضعیت بازیکنان کشورمان در جدولهای قرار گرفته شده وبا در نظر گرفتن رنکینگ آنان به نظر می رسد که تمام بازیکنان زن و مرد ایرانی میتوانند در گروههای قرار گرفته موفق عمل کرده وبه دور بعدی صعود نمایند.

     

    حتی با وجود اینکه حمید رضا طاهر خانی کم تجربه ترین بازیکن تیم ملی بدلیل عدم اعزام و حضور در میادین بین المللی می باشد اما با توجه به سطح آمادگی وهمچنین رنکینگ این بازیکن به نسبت حریفان می تواند براحتی و با اندکی مدیریت کردن بازی بعنوان نفر اول گروه خود به دور بعدی مسابقات صعود نماید.

     

    همچنین با در نظر گرفتن گزارشات مربیان تیم های ملی آقایان و بانوان کشورمان در باره وضعیت بازیکنان تیم ملی با عنایت به اینکه در بخش آقایان برخلاف گذشته از زمان ورود ابراهیم علیدخت به تیم ملی بزرگسالان تاکنون چندین اردو برگزار شده است که طبق اظهارات خود بازیکنان خروجی این اردوها مفید بوده است وهمچنین سیما لیموچی مربی کارکشته بانوان نیز در طی قبل از اعزام به مسابقات جهانی فرانسه مبادرت به برگزاری اردوی تیم ملی برای ملی پوشان کشورمان نمود وبا در نظر گرفتن میدان سخت جهانی برای بانوان مظلوم از روند تمرینات آنان اظهار رضایت کرده بود.البته باید به این نکته مهم توجه شود که در هیچ کجای دنیا نقش مربی در برد و باخت در چند روز محاسبه نخواهد شد واردوی های چند روزه نتایج برجسته ای در برنخواهد داشت.

     

    گرچه در حوزه ورزش نمی توان هیچ نتیجه ای را بصورت قطع و یقین پیش بینی نمود اما با در نظر گرفتن وضعیت جدولها و با بررسی وضعیت رده بندی بازیکنان می توان به صعود تمام بازیکنان زن و مرد ملی پوش شرکت کننده در مسابقات جهانی فرانسه به دور بعدی امیدوار بود.

     

    با بررسی وضعیت بانوان ملی پوش شرکت کننده در این مسابقات و با در نظر گرفتن اینکه رنکینگ بانوان ملی پوش ایران کاذب محسوب می شود (بدلیل عدم حضورمستمر در رقابتهای بین المللی )وهمچنین رده بندی حریفان آنان در جدولهای گروهی میتوان امیدوار بود که هر سه بانوی کشورمان بتوانند با کمی دقت و همت به دور بعدی این رقابتها صعود نمایند. البته باید در کنار این فاکتورها حضورسیما لیموچی مربی کاردان وباتجربه تیم ملی بانوان را نیز اضافه نمود.

     

    مدیر سایت:سید منصور علوی

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "شرایط برای صعود تمام ملی پوشان ایران به دور بعدی مهیاست!"
    1. amidi گفت:

      با سلام برای تمامی نفرات اعزامی ارزوی توفیق و سر بلندی ایران را داریم

    2. ایشالا نوشاد هم در مسابقات حذفی موفق باشه


    تازه ترین اخبار