امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۳:۵۷:۳۱  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۲۳ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 40924
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     مدیر سابق تیم‌های ملی تنیس روی میز گفت: نوشاد عالمیان می‌تواند به جمع ۳۲ بازیکن برتر در مسابقات جهانی صعود کند.     به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مهرداد بابادی‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حضور نمایندگان ایران در مسابقات جهانی تنیس روی میز اظهار داشت: مسابقات جهانی…

     

     

    مدیر سابق تیم‌های ملی تنیس روی میز گفت: نوشاد عالمیان می‌تواند به جمع ۳۲ بازیکن برتر در مسابقات جهانی صعود کند.

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مهرداد بابادی‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حضور نمایندگان ایران در مسابقات جهانی تنیس روی میز اظهار داشت: مسابقات جهانی همیشه سطح بالایی داشته و بهترین بازیکنان دنیا با تمام قدرت در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند. بازیکنان ما هم کار دشواری را پیش رو دارند. البته ابراهیم علیدخت مربی باتجربه است و خودش بازیکن تیم ملی بوده و حضور در المپیک را تجربه کرده است و کمک زیادی به بازیکنان خواهد کرد.

     

    وی گفت: حمید رضا طاهر خانی اولین بار است که در مسابقات جهانی شرکت می‌کند و توقع چندانی از او نیست و بیشتر برای کسب تجربه و ارتقاء رنکینگ حضور پیدا کرده است. به هرحال این مسابقات برای بازیکنی که تجربه ندارد، بسیار سخت خواهد بود. مهران احدی هم یکی از بازیکنان با تجربه تیم ملی است، اما در ماه‌های گذشته در مسابقات بین المللی شرکت نکرده است و اگر بتواند به جمع ۱۲۸ بازیکن راه پیدا کند کار بزرگی انجام داده است و در غیر این صورت هم انتظاری از او نمی‌رود.

     

    مدیر سابق تیم‌های ملی ادامه داد: نیما عالمیان دیگر ملی‌پوش کشورمان است که در ماه‌های گذشته روند رو به رشدی داشته است و سال گذشته از رتبه ۵۰۰ توانست به کمتر از ۳۰۰ برسد و بعد از المپیک نیز به مسابقات قطر و هنگ‌کنگ اعزام شد و نوید روزهای خوبی را می‌دهد. من شنیده بودم که پیش از حضور در اردوی مجارستان با درد در مچ پا روبه رو بود و به همین دلیل در مسابقات کاپ آسیا نمایش خوبی نداشت.

     

    بابادی‌وند در خصوص نوشاد عالمیان و اینکه او تا چه مرحله‌ای می‌تواند بالا بیاید، عنوان کرد: نوشاد از حضور در مرحله مقدماتی معاف شده است و این اتفاق هم می‌تواند به سودش باشد و هم به ضررش. از این جهت به سودش است که یک مرحله بالاتر بازی می‌کند و از طرف دیگر نوشاد همیشه نشان داده که وقتی در مقدماتی بازی کرده در مراحل بالاتر نمایش بهتری داشته است. به این خاطر هم به ضررش است که بدون گرم شدن باید در مرحله حضور پیدا کند که در قطر همین اتفاق برای او افتاد و حذف شد.

     

    وی گفت: او در حال حاضر رنکینگش ۵۱ است و طبیعتاً در ۶۴ نفر برتر جهان قرار دارد و می‌تواند در جدول اصلی به جمع ۳۲ بازیکن برتر جهان صعود کرده و نتیجه خوبی کسب کند. در غیر این صورت اگر در همان ۶۴ بازیکن باقی بماند عملکردش متوسط بوده است. امیدواریم بیشترین حریفان عالمیان بازیکنان آسیایی باشند چون این بازیکن با آسیایی‌ها عملکرد بهتری دارد و مقابل اروپایی‌ها نمی‌تواند نمایش خودش را داشته باشد.

     

    مسابقات جهانی فرانسه از فردا ۲۳ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بابادی‌وند: عالمیان می‌تواند به جمع ۳۲ بازیکن برتر جهان صعود کند"
    تازه ترین اخبار