امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۳۹:۵۸  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۲۴ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 40996
    ارسال خبر چاپ خبر
  •         طبق پیش بینی این سایت روز اول مسابقات با پیروزیهای مستمر و شیرین ملی پوشان کشورمان همراه بود. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،دراولین دیدار نمایندگان کشورمان حمید رضا طاهر خانی برابر با رنکینگ ۶۳۵ برابر ولید عطا از یمن که دارای رنکینگ جهانی ۱۷۹۸ می باشد با نتیجه…

     

     

     

     

    طبق پیش بینی این سایت روز اول مسابقات با پیروزیهای مستمر و شیرین ملی پوشان کشورمان همراه بود.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،دراولین دیدار نمایندگان کشورمان حمید رضا طاهر خانی برابر با رنکینگ ۶۳۵ برابر ولید عطا از یمن که دارای رنکینگ جهانی ۱۷۹۸ می باشد با نتیجه ۴بر۱ به برتری رسید.طاهر خانی گیم اول این مسابقه را واگذار اما در گیمهای بعدی فرصت را از حریف یمنی خود گرفته و قدرتمندانه وی را پشت سر گذاشت. بازی دوم طاهر خانی مقابل
    ژاویر تریناز کانادا که دارای رنکینگ جهانی ۵۱۸ می باشد روبرو شد و موفق شد با نتیجه دلچسب ۴بر ۱ از سد این بازیکن عبور کرده و به دور بعدی صعود نماید.خوشحالیم که بعنوان اولین سایت وبرخلاف تحلیل های متنوع و مختلف دیگر صعود طاهر خانی را پیش بینی کرده بودیم.

    طاهر خانی در جدول حذفی کار بسیار دشواری را در پیش رو خواهد داشت.این بازیکن خوب کشورمان باید امروز برابرویاچسلاو بروف از روسیه که دارای رنکینگ جهانی ۲۰۸ می باشد روبرو گردد.

    جدول و ریز نتایج این گروه به شرح زیر است:

    Untitled

      مریم صامت ملی پوش کشورمان در دیدار اول خود برابرکاملیا از قزاقستان به برتری قاطع وبدون دردسر ۴برصفر دست یافت.

    با این پیروزی که اولین برد شیرین برای تیم بانوان کشورمان محسوب می شود دیگر بانوان ملی پوش با آرامش بیشتری به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

    دیدار بعدی صامت با بازیکنی از گواتمالا بوده که مطمئنا بعنوان فینال این گروه محسوب می شود وچنانچه صامت بتواند این بازیکن را از پیش رو بردارد بعنوان نفراول از۷۲ به دور بعدی مسابقات صعود خواهد کرد.

    گفتنی است بازیکن گواتمالایی دارای رده بندی جهانی ۴۹۸ بوده و مریم صامت دارای  رده جهانی ۶۴۶ می باشد.

    بازی بعدی بین مهران احدی دارای رنکینگ ۳۴۵ با تیگران مکرتچیان از ارمنستان بود. احدی باتجربه بسادگی این حریف را با نتیجه ۴برصفر پشت سرگذاشت تا نشان دهد که دود از کنده بلند می شود احدی در بازی دوم و اصلی خود با  سالم الحسن کویتی دارنده رنکینگ جهانی ۸۸۷ روبرو گردید و موفق شد با نتیجه آسان و قدرتمندانه ۴برصفر از سد این حریف گذشته و به دور بعدی صعود نماید.احدی باید در جدول حذفی با خالد عصار برادر عمر عصار مصری که دارای رنکینگ جهانی ۳۲۶ می باشد به میدان برود این بازی امروز ساعت ۱۰ بوقت محلی بر روی میز شماره ۴ برگزار خواهد شد.

    جدول و ریز نتایج این گروه در زیرآمده است:

    Untitled

    نیما عالمیان دیگر ملی پوش ایرانی بود که امروز به میدان رفت.عالمیان کوچک که صاحب رنکینگ ۲۷۸ می باشد موفق شد بازی اول خود را برابر جاناتان سالازار از کشور کلمبیا دارنده رنکینگ ۱۶۲۷ با نتیجه ۴بر۱ شکست دهد.گرچه  میدان جهانی پرفشار وسخت به نظر می رسد اما باتوجه به اختلاف رنکینگ عالمیان کوچک با این بازیکن کلمبیایی باخت یک گیم باید مورد بررسی قرار گیرد.

    نیما عالمیان در مسابقه بعدی خود  با جوز ویلا از مکزیک دارنده رنکینگ جهانی ۱۰۷۴ روبرو شد و  موفق شد با نتیجه یکطرفه ۴برصفر از سد این حریف گذشته و بعنوان نفر اول گروهخود به دور بعدی مسابقات صعود نماید. عالمیان در جدول حذفی باید برابر پیرر از کانادا که دارای رنکینگ جهانی ۳۷۹ می باشد روبرو گردد.این دیدار امروز راس ساعت ۱۰ بوقت محلی بر روی میز شماره ۱۴ برگزار خواهد شد.

    جدول و ریز نتایج این گروه در زیر آمده است:

    Untitled

    ندا شهسواری بازیکن بانجربه و المپیکی کشورمان دیگر بازیکن حاضر در میدان این رقابتها بود. شهسواری که دارای رنکینگ جهانی ۴۷۵ می باشد  موفق شد در بازی اول خود برابر آمیناس شریف به برتری مقتدرانه ۴برصفر دست یابد. شهسواری بدلیل عدم حضور اونین یچی از کنگو که دارای رنکینگ جهانی ۶۹۰ بود برنده اعلام و به دور بعدی مسابقات صعود کرد.

    جدول و ریز نتایج این گروه در زیرآمده است:

    Untitled

    محجوبه عمرانی نیز در بازی اول خود خوش درخشید وموفق شد حریف خود را با نتیجه ۴برصفر شکست دهد.عمرانی که دارای رنکینگ جهانی ۵۳۸ می باشد برابر اسلام موکافی از مراکش مقتدرانه پیروز شد تا فردا برای صعود از گروه خود برابر ویمبرلی مونترو دارنده رنکینگ جهانی ۶۰۹ از ونزوئلا به میدان برود.عمرانی میتواند این بازیکن را شکست داده و صعود خود را به دور بعدی مسجل نماید.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات جهانی فرانسه(۱۶) /روزی خوب برای کاروان ایران در فرانسه(به روز رسانی شده)"
    1. هوتن گفت:

      سلام
      میشه یه شبکه یا سایتی برای دیدن بازی ها معرفی کنید

      ممنون

    2. kasra گفت:

      میشه یک شبکه که بازی های پاریس راپخش می کند معرفی کنید خیلی زود


    تازه ترین اخبار