امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۳۰:۵۴  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۲۴ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 41061
    ارسال خبر چاپ خبر
  •      دو شکست و چهار پیروزی حاصل تلاش امروز مایندگان کشورمان در فرانسه بود. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در ادامه رقابتهای جهانی فرانسه ملی پوشان کشورمان که در روز گذشته موفق به ارائه بازیهای قابل قبولی شده بودند امروز نیز به میدان رفتند. نتایج دیدارهای امروز ملی پوشان کشورمان در ادامه آمد…

     

     

     دو شکست و چهار پیروزی حاصل تلاش امروز مایندگان کشورمان در فرانسه بود.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در ادامه رقابتهای جهانی فرانسه ملی پوشان کشورمان که در روز گذشته موفق به ارائه بازیهای قابل قبولی شده بودند امروز نیز به میدان رفتند.

    نتایج دیدارهای امروز ملی پوشان کشورمان در ادامه آمد است:

     

     

    Untitledddd

    حمید رضا طاهر خانی(۶۳۵) دیگر بازیکن امیدوار کننده کشورمان بود که بعد از ارائه بازیهای قابل قبول امروز نیز به میدان رفت.طاهر خانی در دیدار امروز خود برابرویاچسلاو بروف(۲۰۸) از روسیه به میدان رفت وبا نتیجه ۴برصفر از این حریف میدان دیده و قدرتمند خود شکست خورد.با توجه به نتایج قابل قبول طاهر خانی جا دارد تا به مربیان و خانواده محترم این بازیکن خصوصا خود حمید رضا تبریک ویزه عرض نماییم.(آفرین بر حمید رضا طاهر خانی)

     

     

     

    ندا شهسواری(۴۵۷) ملی پوش المپیکی کشورمان برابر بازیکن کنگویی (۶۹۰) به میدان رفت و موفق شد در یک بازی برتر با نتیجه ۴برصفر از سد این حریف عبور کرده و به دور بعدی مسابقات صعود نماید.شهسواری در این دیدار مقتدرانه و بسیار مسلط ظاهر شد و هرگونه فرصت عرض اندام از حریف خود را گرفت.

     

     

    حذف مریم صامت بازیکن ملی پوش کشورمان که در دیدار اول خود توانسته بود با قدرت ظاهر شده وبا نتیجه ۴برصفر پیروز میدان گردد از در دومین و اصلی ترین دیدار خود برابر بازیکن گواتمالا دارنده رنکینگ جهانی ۴۹۸ قرار گرفت و با نتیجه ۴برصفر تن به شکست داد تا با این شکست با مسابقات جهانی فرانسه خدا حافظی نماید.

    ریز نتایج این دیدار به شرح زیر گزار ش شده است:

     

     

     

    Untitledss

     

    مهران احدی کاپیتان  کهنه کار تیم ملی  کشورمان یکی دیگر از بازیکنان ایرانی بود که امروز به میدان رفت. احدی دارنده رنکینگ جهانی ۳۴۵ برابر خالد عصار دارنده رنکینگ جهانی ۳۲۶ قرار گرفت  و دریک رقابت نزدیک و تنگاتنگ ودر عین حال دلچسب موفق به شکست حریف خود شد.احدی این مسابقه را نتیجه ۴بر۱ به سود خود به پایان رسانید.گفتنی است که رنکینگ عصار مصری از احدی جلوتر می باشد.

    ریز نتایج این دیدار در زیرآمده است:

    1

    Untitledfgd

    نیما عالمیان(۲۷۸) دیگر بازیکن ملی پوش ایران بود که به میدان رفت.عالمیان در بازی امروز خود برابر پیرر از کانادا(۳۷۹) به رقابت پرداخت.عالمیان کوچک توانست در این مسابقه خوب ظاهر شده واین بازیکن  کانادایی را با نتیجه قاطع ۴برصفر شکست دهد وبه دور بعدی صعود نماید.

    ریز نتایج این دیدار در زیر آمده است:

    Untitled

     

     

    محجوبه عمرانی دارنده رنکینگ جهانی ۵۳۸  دیگر ملی پوش کشورمان بود که امروز به میدان رفت.عمرانی در دیدار امروز خود خوب ظاهر شد و موفق شد حریف خود از ونزوئلا را که دارنده رنکینگ جهانی ۶۰۹ می باشد را با نتیجه نزدیک ۴بر۳ شکست دهد.عمرانی با این پیروزی دلچسب به دور بعدی مسابقات جهانی فرانسه صعود کرد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات جهانی فرانسه(۱۷) درخشش ملی پوشان ادامه دارد/چهار پیروزی و دو شکست"
    تازه ترین اخبار