امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۱۰:۵۰  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۲۵ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 41089
    ارسال خبر چاپ خبر
  • قهرمان چینی سابق جهان اعلام کرد مسابقات  فرانسه آخرین حضور او در مسابقات جهانی خواهد بود . به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مالین قهرمان سابق جهان در اظهار نظری در پاریس اعلام کرد که قصد دارد از رقابتهای جهانی خداحافظی بکند. مالین در حال حاضر در ۳۳ سال سن دارد و سابقه ۹بار حضور…

    20130504075144122_365x265

    قهرمان چینی سابق جهان اعلام کرد مسابقات  فرانسه آخرین حضور او در مسابقات جهانی خواهد بود .

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مالین قهرمان سابق جهان در اظهار نظری در پاریس اعلام کرد که قصد دارد از رقابتهای جهانی خداحافظی بکند.

    مالین در حال حاضر در ۳۳ سال سن دارد و سابقه ۹بار حضور در رقابتهای جهانی را در کارنامه خود دارد.

    مالین در جدول مسابقات باید با دیگر هموطنان خود از قبیل شوشین و وفن جوندانگ و ژان ژیک به رقابت بپردازد که به نظر می رسد کار بسیار دشواری را در پیش رو خواهد داشت.

    مالین در ابن باره گفت: قرعه کشی وقرار گرفتن در کجای جدول مسابقات مهم نیست بلکه مهمترین مسئله برای من حضوردر این چنین مسابقات مهم و بین المللی می باشد.

    مالین در باره وضعیت وامادگی خود در این مسابقات عنوان کرد:وضعیت من بسیار عالی است و من شرایط سختی را در تمرینات پشت سرگذاشته تا توانسته ام نظر مربیان سخت گیر چینی را به خود جلب نمایم.مطمئنا رو به جلو حرکت خواهم کرد.

    مالین در باره فرانسه و پاریس گفت: فرانسه یکی از کشورهای دیدنی اروپا بوده و ومن بسیار خوشحالم که در این کشور حاضر شده ام آن هم برای چنین رویداد مهمی.

    درخاتمه مالین گفت: من بخاطر اینکه میدانم این آخرین حضور من در مسابقات جهانی می باشد کمی عصبی و هیجان زده هستم امیدوارم با نتیجه خوب از این میدان خدا حافظی کنم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "خدا حافظی قهرمان پینگ پنگ جهان از میادین جهانی"
    تازه ترین اخبار