امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۲۹:۴۹  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۲۵ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 41098
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   در ادامه رقابتهای دونفره آقایان و بانوان کشورمان در رقابتهای جهانی فرانسه ،بانوان دونفره کشورمان موفق به شکست دلچسب تیم دونفره امریکا شدند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در ادامه رقابتهای تنیس روی میز جهانی فرانسه تیمهای دونفره مردان و زنان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند. تیم دونفره بانوان کشورمان متشکل از…

     

    در ادامه رقابتهای دونفره آقایان و بانوان کشورمان در رقابتهای جهانی فرانسه ،بانوان دونفره کشورمان موفق به شکست دلچسب تیم دونفره امریکا شدند.

    Untitled

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در ادامه رقابتهای تنیس روی میز جهانی فرانسه تیمهای دونفره مردان و زنان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

    تیم دونفره بانوان کشورمان متشکل از ندا شهسواری و محجوبه عمرانی در بازی اول خود موفق به شکست زوج آذربائیجانی شدند. زوج دختران کشورمان با نتیجه میلیمتری ۳بر۲ تیم دونفره آذربائیجان را شکست دادند. ریز نتایج این دیدار در ادامه آمده است:

    Untitled

    در بازی حساس بعدی که بین زوج ایران و امریکا برگزار گردید این بانوان ارزشمند ومحجوب ایران بودند که با غلبه جانانه بر تیم دونفره امریکا تمام سالن مشابقات را تحت شعاع قرار دادند. شهسواری و عمرانی با نتیجه نزدیک و پرفشار ۳بر۲ پیروز این دیدار جذاب شدند .

    ریز نتایج این دیدار بیادماندنی در ادامه آمده است:

    Untitled

     

    در دونفره مردان نیز زوج احدی و طاهرخانی به مصاف زوج کاستاریکا رفتند که در نهایت این تیم دونفره ایران بود که با شایستگی به برتری دست یافتند. احدی و طاهر خانی با نتیجه ۳برصفر به برتری رسیدند. ریز نتایج این دیدار به شرح زیر است:

     

    Untitled

    Untitled

     

    در بازی بعدی زوج پیروزطاهرخانی و احدی می بایست برابر زوج کلمبیایی به میدان می رفتند که این تیم بدلیل باخت فنی بازنده اعلام شد و تیم دونفره ایران باپیروزی در این دیدار یک گام دیگر به سوی افتخار نزدیک تر شد. تیم دونفره کشورمان ر جمع ۳۲ تیم برتر با تیم قدرتمند بلژیک روبرو شد وقبول شکست ۳بر صفر  از ادامه رقابتهای دونفره کنار رفتند.

     

    imagesCA364E1S

     

    تیم دونفره دوبرادران نیز امروز به میدان رفت.ابتدا بعد از یک دور استراحت با تیم دونفره شیلی روبرو شدند که در این دیدار نزدیک این دوبرادران بودند که با نتیجه ۳بر۲ بر حریف غالب شدند.

    ریز نتایج این دیدار در ادامه آمده است:

    Untitled

    در دیدار بعدی زوج دوبرادران با زوج نیجریه ای روبرو شد و باز هم این عالمیانها بودند که خوش درخشیدند و پیروز میدان شدند.زوج عالمیانها این مسابقه را با نتیجه ۳بر۱ بسود خود به پایان رساندند.به این ترتیب زوج برادران عالمیان به جمع ۱۶ تیم دونفره برتر جهان صعود کرد.

    ریز نتایج این دیدار در زیر آمده است:

    Untitled

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات جهانی فرانسه(۱۹) غلبه بانوان ایران بر امریکا در فرانسه"
    تازه ترین اخبار