امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۶:۵۸:۵۳  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 41448
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     تمام مدالها به آسیائیها خواهد رسید     در حالی مسابقات جهانی فرانسه روزهای پایانی خود را سپری میکند که کاروان قدرتمند آسیایی در تمام بخشها از قبیل انفرادی ودونفره آقایان و بانوان و همچنین میکس دوبل(مختلط)در حال پیشروی به سمت مدالهای رنگارنگ این دوره از مسابقات می باشند. حتی خیز اروپائیها برای…

     

     

    تمام مدالها به آسیائیها خواهد رسید

     

     

    در حالی مسابقات جهانی فرانسه روزهای پایانی خود را سپری میکند که کاروان قدرتمند آسیایی در تمام بخشها از قبیل انفرادی ودونفره آقایان و بانوان و همچنین میکس دوبل(مختلط)در حال پیشروی به سمت مدالهای رنگارنگ این دوره از مسابقات می باشند.

    حتی خیز اروپائیها برای کاندیداتوری ریاست فدراسیون جهانی تنیس روی میز(ittf) که با تهمت زنی به ریاست فعلی این فدراسیون یعنی آدام شرار همراه بود نتوانست کمترین خدشه ای بر روند موفقیت ودر نهایت قدرتنمایی بازیکنان قاره کهن ودرراس آن چینی ها ایجاد کند وطبق روال سالیان اخیر این آسیائیها بودند که یکی پس از دیگری از سد حریفان دیگر قاره ها که غالبا اروپایی می باشند گذشته و خود رابه  مدالهای خوش رنگی که از قبل انتظار آنان را می کشد نزدیک نمایند.

    در بخش انفرادی مردان ۱۶ نفر برتر مردان جهان مشخص شده اند.از این جمع ۱۶ نفره ۱۰ نفراز آنان آسیایی می باشند.دربخش انفرادی بانوان از جمع ۱۶ نفره راه یافته به دور بعدی ۱۴ نفر از قاره کهن بوده که پیش بینی می شود در دور بعدی هر هشت نفر راه یافته به دور بعدی مسابقات تماما آسیایی باشند.

     

    در بخش دونفره مردان نیز از ۱۶ تیم راه یافته به دور نهایی ۱۱ تیم از آسیامی باشند که پیش بینی می شود در این رده نیز فینالیستها تماما آسیائیها باشند.در بهش دونفره بانوان نیز از جمع ۱۶ تیم راه یافته به دور نهایی ۱۱ تیم از قاره کهن می باشند که پیش بینی می شود هشت تیم راه یافته به دور نهایی از آسیا باشند.

    در بخش میکس دوبل از جمع ۱۶ تیم راه یافته به دورنهایی ۱۳ تیم آسیایی بوده که پیش بینی می شود در این بخش نیز فینالستها آسیاییها باشند.

    گفتنی است برخی تیمهای غیر آسیایی از بازیکنان چشم بادامی بهره می برند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات جهانی فرانسه(۳۱)/تمام مدالها به آسیائیها خواهد رسید!"
    تازه ترین اخبار