امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۵:۲۳:۱۰  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۳۱ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 41598
    ارسال خبر چاپ خبر
  • کارشناس تنیس روی میز کشورمان گفت: علیدخت یک ماه است سرمربی تیم ملی شده و نمی توان درباره عملکرد وی نظر داد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،امیر عمیدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در ورزش تنیس روی میز اگربخواهی یک بازیکن را فقط در حد ۲ پوئن بهتر کنی…

    کارشناس تنیس روی میز کشورمان گفت: علیدخت یک ماه است سرمربی تیم ملی شده و نمی توان درباره عملکرد وی نظر داد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،امیر عمیدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در ورزش تنیس روی میز اگربخواهی یک بازیکن را فقط در حد ۲ پوئن بهتر کنی باید دو سال زمان بگذاری و اینگونه نیست که بگوییم یک ماهه یا با اردوهای چند روزه میتوان شق القمر کرد.

     

    کارشناس تنیس روی میز کشورمان ادامه داد: به همین دلیل هنوز خیلی زود است که بخواهیم عملکرد سرمربیگری ابراهیم علیدخت را بررسی کنیم وی باید حداقل یک سال دیگر با بازیکنان کار کند و بعد از آن تأثیر وی را روی تمامی افراد بررسی کنیم.

     

    سرپرست اموردبیری سابق فدراسیون در خصوص عملکرد بازیکنان دررقابتها ی جهانی بیان کرد: به نظر من اگر نوشاد عالمیان را کنار بگذاریم سایر پینگ پنگ بازان ایران درحد خودشان در مسابقات جهانی حاضر شدند.

     

    عمیدی توضیح داد: بانوان با توجه به اینکه در مسابقات برون مرزی کم ظاهر می شود عملکرد قابل قبولی داشتند اما اگر حمید رضا طاهر خانی بازیکنی را برد که ۵۰یا ۶۰ پله از رنکینگ وی پایین تر بود دلیلش این است که طاهرخانی در رنکینگ واقعی خودش نیست و اگر در مسابقات بین المللی شرکت می کرد به طور حتم رتبه جهانی اش بالاتر از اینی بود که اکنون است.

     

    وی درباره نوشاد عالمیان گفت: نوشاد در مسابقات جهانی خوب ظاهر شد و توانست بازیکن فرانسوی بالاتر از خودش را ببرد که کار بزرگی بود.

    کارشناس تنیس روی میز تأکید کرد : حضور ابراهیم علیدخت و سیما لیموچی به عنوان مربیان با تجربه در کنار ملی پوشان در مسابقات جهانی فرانسه باعث شد تا بازیکنان با دلگرمی بیشتری به رقابت بپردازند که این از نکات مثبت پیکارها بود.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "عمیدی:زود است درباره عملکرد علیدخت نظر دهیم"
    تازه ترین اخبار