امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۵:۱۸:۲۴  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۳۰ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 41617
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   نویسنده : نیلوفر حامدی اهالی پینگ‌پنگ بارها با پیشنهاد و انتقاد، خواهش و دستور، عاجزانه و گاها پرتنش اعلام کردند تنها کمبود نوشاد نداشتن حریف تمرینی است. نوشاد عالمیان نابغه بی‌چون و چرای تنیس روی میز نه‌تنها در ایران بلکه می‌توان گفت پدیده این دوره پینگ‌پنگ ایران پشت دیوار چین این‌بار در فرانسه متوقف…

     

    نویسنده : نیلوفر حامدی

    اهالی پینگ‌پنگ بارها با پیشنهاد و انتقاد، خواهش و دستور، عاجزانه و گاها پرتنش اعلام کردند تنها کمبود نوشاد نداشتن حریف تمرینی است. نوشاد عالمیان نابغه بی‌چون و چرای تنیس روی میز نه‌تنها در ایران بلکه می‌توان گفت پدیده این دوره پینگ‌پنگ ایران پشت دیوار چین این‌بار در فرانسه متوقف شد! و از همان ناحیه‌ای ضربه خورد که کاملا قابل پیش‌بینی بود.

    عالمیان که پرامیدترین مهره تیم ملی برای حضور در مراحل بالایی مسابقات جهانی فرانسه محسوب می‌شد، پس از ارایه عملکردی مطلوب در دو بازی، مقابل نایب‌قهرمان سه دوره المپیک قرار گرفت. وانگ هائو که مرد اول این رشته در کشور خود و همچنین نفر سوم رنکینگ جهانی محسوب می‌شود، دست نوشاد را خوانده بود و برای تک‌تک حرکات او برنامه داشت. در نهایت با نتیجه ۴ بر یک مقابل نوشاد به پیروزی رسید. با این شرایط پدیده پینگ‌پنگ که در این مدت همواره آبروی ایران را در عرصه‌های جهانی حفظ کرده، توانست در یک گیم مقابل حریف چینی‌اش به پیروزی برسد. همین یک برد، گواهی است بر سطح بالای پتانسیل‌های نوشاد که نیاز مبرمی به توجه دارد. جالب اینجاست که هم ابراهیم علیدخت، سرمربی تیم ملی و هم خود نوشاد بر این مساله صحه گذاشتند که نیاز به حریف تمرینی چقدر محسوس است. با وجود تمام این مسایل، واضح نیست که چرا عالمیان با حضور در لیگ آلمان و لژیونر شدنش موافقت نمی‌کند!

    جنگ نوشاد در غربت!

    در این میان البته بدشانسی‌ هم در این نتیجه بی‌تاثیر نبود چرا که نوشاد در کاپ آسیا هم مقابل این بازیکن قرار گرفته بود. اینجا هم مجددا در جمع ۳۲نفر باز به او خورد. اما جدای از تمام این مسایل فدراسیون در اقدامی عجیب بازهم شگفتی‌ساز شد. با توجه به حساس بودن این مسابقه و اهمیت حضور هم‌تیمی‌ها کنار نوشاد، تمام ملی‌پوشان‌ پیش از بازی نوشاد به ایران بازگردانده شدند و در کمال تعجب افراد غیرمسوول در پاریس ماندند!

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "روزنامه گل:نابــغه طــعم تلــخ نبود یار تــمرینی را چــشید"
    1. محمد قدردان گفت:

      سلام لطفا زمان بازگشت نوشاد به ایران رو اعلام کنید.ممنون


    تازه ترین اخبار